Sport1 Banner

הכנה: דיבאלה כבש ב-1:3 של יובנטוס על אטאלנטה, גם דז'קו הרשית בניצחון אינטר

שחקני יובנטוס פאולו דיבאלה, פדריקו קייזה חוגגים |

הארגטינאי, ברנרדסקי ומוראטה מצאו את הרשת, 63 דקות לרונאלדו. דז'קו כבש ב-0:3 על דינמו קייב, צמד לז'ירו ב-0:2 של מילאן על פנאתינייקוס

(גודל טקסט)

בזמן שארבע הליגות הגדולות האחרות כבר נפתחו ובאיטליה יצא לדרך הגביע, הקבוצות הבכירות בסרייה A עוד מקיימות משחקי הכנה והערב (שבת) שיחקו יובנטוס, אטאלנטה, אינטר ומילאן.

שחקני יובנטוס פאולו דיבאלה, פדריקו קייזה חוגגים
חגג בצל המו"מ על הארכת חוזהו. דיבאלה עם קייזה | אימג'בנק GettyImages, Jonathan Moscrop

המפגש בין הקבוצות שאיישו את מקומות 3 ו-4 בסרייה A בעונה שעברה הוליד אקשן בעיקר במחצית הראשונה. מסימיליאנו אלגרי העלה הרכב חזק כולל כריסטיאנו רונאלדו ופאולו דיבאלה, והארגנטינאי היה חתום על השער הראשון של הגברת הזקנה בדקה ה-8 אחרי בישול יפה של פדריקו קייזה. לואיס מוריאל איזן מהנקודה הלבנה בדקה ה-18, אבל קייזה רשם בישול שני בדקה ה-39, הפעם לפדריקו ברנרדסקי. המחצית השנייה התנהלה על מי מנוחות, כששני המאמנים מרבים לעשות חילופים, רונאלדו מוחלף ואלברו מוראטה שנכנס בדקה ה-54, קובע את תוצאת המשחק בתוספת הזמן.

אוליבייה ז'ירו במדי מילאן
הכובש היחיד של מילאן במשחקי ההכנה. ז'ירו | אימג'בנק GettyImages, Aitor Alcalde Colomer

ניצחון בכורה לרוסונרי בהכנה. אוליבייה ז'ירו שהיה חתום על השער היחיד שלהם בשלושת המשחקים הקודמים, כבש צמד בדקות 16 ו-43 וקבע את תוצאת המשחק. במחצית השנייה העניק סטפנו פיולי דקות מרובות לשחקני קצה הספסל, כולל כמה שחקני נוער.

שחקני אינטר חוגגים עם אדין דז'קו
גול עוד לפני החתימה הרשמית. אדין דז'קו | אימג'בנק GettyImages, Marco Luzzani

עוד לפני שהוכרז כשחקן אינטר כשחקן הנראזורי, אדין דז'קו הוצב בהרכב על ידי סימונה אינזאגי במשחק ההכנה במונצה וכבש שער בכורה בדקה ה-34. ניקולו בארלה, שהבקיע בדקה ה-13 במשחק הראשון של אינטר אחרי מכירת רומלו לוקאקו, בישל לחלוץ הבוסני הוותיק שהוחלף בהפסקה. סטפנו סנסי חתם בדקה ה-60 מול אלופת אוקראינה.