Sport1 Banner

העברות בעולם, 14.8: וראן חתם במנצ'סטר יונייטד עד 2025, "ספק אם רונאלדו יפתח את העונה ביובה"

רפאל וראן שחקן מנצ'סטר יונייטד |

הבלם הצרפתי הצטרף רשמית לשדים האדומים. בספרד טוענים: יובה מנסה להיפטר מרונאלדו ומתעקשת למצוא רוכשת. פריז סן ז'רמן לא עוצרת ורוצה גם את קוליבאלי. נפטצ'י באקו מכרה את הכוכב שלה לפני המפגש עם מכבי חיפה

(גודל טקסט)

אחרי שהמתין זמן רב בגלל הבידוד וסיים את כל הבדיקות הרפואיות: רפאל וראן חתם על חוזה עד 2025 במנצ'סטר יונייטד, ששילמה עבורו כ-40 מיליון יורו לריאל מדריד. הבלם הצרפתי שיחק בריאל מאז עונת 2011/12. זניט סנט פטרסבורג הודיעה על צירופו של הקשר הברזילאי קלאודיניו, שמשחק מ-2016 בליגה הברזילאית. הקשר בן ה-24 שיחק מ-2019 בברגטינו, וזומן לאחרונה לסגל נבחרת ברזיל. שטוטגרט רכשה ממונאקו את הקשר בן ה-19 אנזו מילו ב-2 מיליון יורו. מילו, שחקן נבחרת הנוער של צרפת, ערך שלוש הופעות בקבוצה הבוגרת בעונה שעברה וחתם אצל השוואבים לארבע שנים. נאמיק אלסקרוב, כוכבה של נפטצ'י באקו, לא ישחק מול מכבי חיפה בפלייאוף הקונפרנס ליג לאחר שנמכר תמורת 50 אלף יורו לבורסאספור מהליגה השנייה בטורקיה. הקשר בן ה-26 כבש 19 שערי ליגה בעונה שעברה ושניים העונה במוקדמות ליגת האלופות. סלרניטנה, העולה החדשה לסרייה A, צירפה בהשאלה את הקשר היווני בן ה-23 גריגוריס קסטנוס מיובנטוס עם אופציה לרכישה בתום העונה.

רפאל וראן שחקן מנצ'סטר יונייטד
רפאל וראן עם החולצה החדשה | רויטרס

לפי "מארקה", הקיץ המשוגע שעובר על הכדורגל העולמי עדיין לא הסתיים, ומי שעשוי למצוא את עצמו בקבוצה חדשה הוא כריסטיאנו רונאלדו. "פצצת מסי היא לא הסוף", כתבו באתר האינטרנט של העיתון הספרדי, וטענו ש"לא בטוח שרונאלדו יפתח את העונה ביובנטוס", ושהקבוצה מחפשת פתרונות שיאפשרו לה להיפטר מהחוזה שלו שמכביד מאוד על התקציב. "המשבר הכלכלי לא פסח על יובנטוס, שמחפשת למכור את רונאלדו אבל לפי שעה לא מוצאת רוכשת. ריאל מדריד ויתרה, מסי סתם את הגולל על אפשרות של מעבר לפ.ס.ז', וגם האופציה של יונייטד נעלמה. יחד עם זאת, בטורינו בטוחים שעזיבה של הפורטוגלי תיטיב עם המועדון". על פי דיווח ב"סקיי איטליה", הפגישה בין נציגי פאולו דיבאלה ליובנטוס נדחתה לסוף החודש ועתידו עדיין בסימן שאלה. חוזהו של דיבאלה מסתיים בקיץ הבא וטרם הושג סיכום על הארכת ההתקשרות. רומא הגיעה לסיכום עם צ'לסי על רכישתו של טמי אברהם ב-40 מיליון יורו, עם אופציה של אלופת אירופה לקנות אותו בחזרה, אבל החלוץ עצמו טרם השתכנע, למרות שיחה שקיבל מז'וזה מוריניו. אחרי שרומלו לוקאקו חתם בצ'לסי, חלוץ בלגי אחר בדרך החוצה מלונדון. על פי דיווחים באנגליה ובטורקיה, הבלוז ובשיקטאש קרובות לסיכום על העברתו של מישי בטשואיי לאימפריה הטורקית. אלאבס צפויה להשלים את שאילתו של הבלם האמריקאי מאט מיאזגה מצ'לסי במהלך השבוע הבא. בגרמניה טוענים: השיחות בין לאון גורצקה לבאיירן מינכן בנוגע להארכת חוזהו של הקשר "מתקדמות בכיוון חיובי". ברנלי הגישה הצעה בסך 16 מיליון יורו על מקסוול קורנה, בדיוק כפי שדרשה ליון, אבל שחקן הכנף מעדיף את הרטה ברלין שלא יכולה להתקרב לסכום הזה. בלם ברצלונה, סמואל אומטיטי, מועמד לבנפיקה. פריז סן ז'רמן לא מתכוונת לעצור בליאו מסי, ועל פי דיווחים תנסה לצרף את בלם נאפולי, קאלידו קוליבאלי. תג המחיר שלו עומד על כ-50 מיליון יורו.