Sport1 Banner

זלאטן התפרץ על מנכ"ל מילאן: "זה מועדון בלי שאיפות"

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

בשיחה שערכה 45 דקות התעמת החלוץ עם גזידיס: "רק עכשיו אתה מגיע, כשצריך לקצץ בשכר? זו לא הקבוצה שהכרתי". השבדי יעזוב? "אני נשאר רק כשיש תשוקה". מחר: האלופה יובנטוס מחכה בגומלין חצי גמר הגביע

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

מילאן תפגוש מחר את יובנטוס בגומלין חצי גמר הגביע (שישי, 21:55, שידור ישיר בספורט1) לאחר תיקו 1:1 במשחק הראשון. זלאטן הפצוע נמצא מחוץ לסגל, אך בכל מקרה, השאלה הגדולה יותר היא האם החלוץ השבדי ימשיך במילאן בעונה הבאה. הולכות וגוברות ההערכות שלא.

לפי הדיווחים באיטליה, זלאטן שוחח אתמול (רביעי) עם מנכ"ל המועדון איבן גאזידיס גם בנושא קיצוץ השכר בתקופה בה הכדורגל היה מושבת בשל נגיף הקורונה, והביע חוסר שביעות רצון ממה שקורה. השיחה ארכה 45 דקות ונאמר כי זלאטן ממש התעמת איתו. הוא לא היה מרוצה מנושא המאמן. "עימות נכון בזמן הלא נכון", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט". פאולו מאלדיני נעדר מהשיחה מה שעוד יותר הכעיס את זלאטן.

"מילאן היא מועדון בלי פרויקט, זו ממש לא אותה קבוצה של פעם", אמר החלוץ, שתקף: "רק עכשיו אתה מופיע? כשצריך לקצץ בשכר?". ההבטחות של גאזידיס לפיהן המועדון ישקיע כספים כדי לבנות קבוצה תחרותית יותר ושכולם בעצם נלחמים על עתידם בפרק הזמן הזה – לא שכנעו את זלאטן והן נראות לו כחסרות כיסוי. "אם אשאר זה רק מתוך תשוקה, אני לא מאמין בפרויקט".


זלאטן (Marco Luzzani/Getty Images)

לא נראה שזה יהיה היעד החדש שלו, אך באיטליה דווח כי מונזה מהליגה האיטלקית השנייה, הקבוצה החדשה שבבעלותו של סילביניו ברלוסקוני, נשיא הרוסונרי בעבר, רוצה לצרף את השבדי לשורותיה וגם להחזיר את קאקה מפרישה.

כזכור, זלאטן שנפצע באימון בסוף חודש מאי הדאיג מאוד את ראשי המועדון אך מדובר בפציעה קלה. מאז הצטרפותו בינואר כבש ארבעה שערים בעשר הופעות. מילאן עצמה מדורגת במקום השביעי בטבלה.

עוד באותו נושא: זלאטן איברהימוביץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי