Sport1 Banner

באיטליה נושמים לרווחה: זלאטן סובל מפציעה קלה

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

החלוץ הדאיג את ארץ המגף אחרי שפרש מהאימון אלא שגיד האכילס לא נפגע והשבדי ייעדר עשרה ימים בלבד מהמגרשים ויהיה כשיר לחידוש הליגה בחודש הבא. במקביל, בתקשורת דווח על התעניינות של מילאן בסביצר

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

קרוב ל-24 שעות שבאיטליה שררה בהלת ענקית. נושא חידוש הסרייה א' ירד מראש סדר היום. הפציעה של זלאטן באימון של מילאן אתמול (שני) הטרידה את כל אוהדי הכדורגל. הדיווחים הראשונים היו על פציעה בגיד האכילס שהייתה משאירה אותו מחוץ למגרשים כתשעה חודשים ואולי אף מאלצת אותו לפרוש. למזלם של אוהדי הכדורגל, החלוץ נבדק היום (שלישי) ומדובר בפציעה קלה.

מילאן הודיעה חגיגית: "זלאטן סובל מפגיעה בסולאוס, גיד האכילס שלם לחלוטין". החלוץ בן ה-38 ייעדר עשרה ימים בלבד וייבדק בשנית. הוא יהיה כשיר לחידוש הליגה האיטלקית לקראת סוף החודש הבא. עוד לפני ההודעה הרשמית היה אפשר לחוש שהבשורות טובות שכן החלוץ העלה תמונה שלו מחויך על אופנוע בחשבון האינסטגרם שלו.

ד"ר פאולו פייר שראה פציעות רבות בכדורגל סיפר עוד בבוקר בראיון ל"קוריירה דלה ספורט" שהוא משוכנע שזלאטן היה חוזר לרמתו הרגילה מבלי שידע את חומרת הפציעה. 

"אני לא יכול לדבר על דברים שאני לא יודע", אמר פייר שהדגיש: "אני רק יודע שאלוף כמו זלאטן יוכל לעשות את זה. נכון שהגיל לרעתו, אך מדובר הרבה מאוד בפן הפסיכולוגי. אם תהיה לו מוטיבצייה, אם יהיה לו רצון עז להתאושש – שום דבר לא יימנע ממנו".

עוד ברוסונרי, באיטליה דווח כי מילאן ממשיכה לעקוב באדיקות אחרי מרסל סביצר, שחקנה של לייפציג. האפשרות שמאמנו ראלף רגניק יגיע לסן סירו מחזקת את השמועות. המועדון הגרמני הציב תג מחיר של 40 מיליון יורו עבור סבציר שמסיים את חוזהו ב-2022. העונה תרם תשעה שערים ושבעה בישולים ב-27 הופעות בבונדסליגה.

עוד באותו נושא: זלאטן איברהימוביץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי