Sport1 Banner

הסוף קרוב? דיווח: זלאטן נפצע בצורה קשה ועשוי לפרוש

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

ב"סקיי איטליה" נכתב כי החלוץ השבדי (38) סבל מכאבים עזים במהלך האימון של מילאן והחשש הוא מהיעדרות ארוכה. לאור גילו ובהתחשב במצב החוזה שלו ייתכן ולא ישוב לשחק

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

באיטליה מצפים לחזרת הסרייה א' עד תאריך ה-20 ביוני לכל המאוחר, אלא שבארץ המגף עסקו בשעות האחרונות במשהו אחר לגמריי. לפי דיווח ברשת "סקיי איטליה", זלאטן איברהימוביץ' נפצע באימון מילאן והחשש הוא שמדובר בפציעה ארוכת טווח מה שאולי ייאלץ אותו לפרוש.

החלוץ יעבור בדיקות בשלב מאוחר יותר ובמועדון מקווים מאוד שגיד האכילס לא נפגע. השבדי עזב את מתחם האימונים ללא קביים אך עם פנים "כהות". בהתחשב בגילו (38), העובדה שקיים חוסר וודאות לגבי עתידו וכמובן ההתאוששות מהפציעה, לא מן הנמנע שהוא לא יחזור לשחק, והמשחק נגד גנואה בשמונה במרץ, בו הבקיע – היה האחרון בקריירה שלו.

לפי הדיווחים מדובר בפציעה קשה הרבה יותר מזו שספג בינואר. החלוץ לא מחזיק בחוזה במילאן לעונה הבאה ולא מזמן אמר סינישה מיכאלוביץ', מאמן בולוניה, שהוא עשוי להצטרף לקבוצתו או לחזור לשבדיה. זלאטן עצמו הודה כי שקל לתלות את הנעליים אך לא רצה לרדת מהבמה בצורה כזו לאחר פגרת הקורונה. מאז חזרתו לרוסונרי תרם ארבעה שערים ועשרה בישולים.

זלאטן. סוף עצוב? (Marco Luzzani/Getty Images)

עוד באותו נושא: זלאטן איברהימוביץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי