Sport1 Banner

דיווח באיטליה: שון וייסמן הוצע לרומא לקראת העונה הבאה

שון וייסמן
שון וייסמן | Paolo Bruno/Getty Images

ב"קוריירה דלו ספורט" נכתב כי הקבוצה מבירת איטליה בוחנת את צירופו של חלוץ וולפסברגר, שעשוי להגיע כגיבוי לאדין דז'קו ונגיש כלכלית יותר מאופציות כמו וויליאן ומריו גצה

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)

שון וייסמן ממשיך לעורר עניין באיטליה: אחרי שבחודש שעבר קשרו את שמו למילאן, היום (שבת) פורסם ב"קוריירה דלו ספורט" כי חלוצה של וולפסברגר הוצע לרומא והג'אלורוסי בוחנים אותו כאחת האופציות לחיזוק ההתקפה בעונה הבאה. כזכור, וייסמן כבש נגד רומא באצטדיונה הביתי במהלך העונה, במסגרת הליגה האירופית.

הקבוצה מבירת ארץ המגף חוששת להישאר ללא אלטרנטיבות בחלק הקדמי, שכן ניקולה קאליניץ' צפוי לחזור מהשאלה לאתלטיקו מדריד. המנהל הספורטיבי ג'יאנלוקה פטראקי בוחן גם את וויליאן, שמסיים חוזה בצ'לסי, ואת מריו גצה שהודיע כי אינו מתכוון להאריך חוזה בדורטמונד, אולם וייסמן נגיש יותר כלכלית עבור רומא והפקטור הפיננסי הפך משמעותי הרבה יותר לאור משבר הקורונה. כמו כן, הישראלי בן ה-24 הוגדר כמי שיכול להוות מחליף ראוי לאדין דז'קו.

וייסמן הגיע רק בקיץ שעבר לליגה האוסטרית וסיפק עונת בכורה מדהימה, בה הבקיע 22 שערים ב-21 משחקים והשווה את שיא הכיבושים לשחקן ישראלי באירופה בעונה אחת. לאחרונה, שמו של אקס מכבי חיפה הוזכר גם בתקשורת הסקוטית, שם המליצו לאלופה סלטיק לקחת אותו בחשבון.

וייסמן. הרשים את רומא מספיק כדי לזכות בחוזה? (Paolo Bruno/Getty Images)
וייסמן. הרשים את רומא מספיק כדי לזכות בחוזה? (Paolo Bruno/Getty Images)

עוד באותו נושא: שון וייסמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי