Sport1 Banner

אולי הפעם? דיווח בספרד: מרסלו ורונאלדו קרובים לאיחוד

מרסלו
מרסלו | Fran Santiago/Getty Images

יעזוב את הבלאנקוס אחרי 13 שנים? ב'מארקה' נכתב שיובנטוס מביעה פעם נוספת עניין במגן הברזילאי של ריאל מדריד, שעשוי לחבור לחברו הטוב בשורות הביאנקונרי

(גודל טקסט)

ענף הכדורגל אמנם מושבת עד להודעה חדשה בשל התפשטות נגיף הקורונה, אך חלק מהקבוצות הבכירות באירופה כבר עסוקות בהכנות לקראת העונה הבאה. לפי דיווח שפורסם הבוקר (שישי) ב'מארקה', יובנטוס שוב מביעה עניין במרסלו מריאל מדריד ומוכנה להציע לו חוזה לארבע שנים. לפני כשנה, כזכור, פורסם שהברזילאי יחבור לכריסטיאנו רונאלדו ויצטרף לקבוצה מטורינו, אולם בסופו של דבר המהלך לא צלח והמגן נשאר בבירת ספרד.

לפי הדיווח, החבר הטוב רונאלדו הוא זה שדוחף לצרף את מרסלו לשורות יובנטוס, כאשר גם המאמן מאוריציו סארי הביע נכונות להוציא לפועל את העסקה. ראשי הביאנקונרי מחפשים מגן שמאלי טהור שיתחרה עם סנדרו המצוין על העמדה, כשדנילו ומתיה דה שיליו מעדיפים לשחק בצד ימין ולא מהווים גיבוי מספיק טוב לברזילאי.

בדיווח נכתב שיובנטוס תכננה לשלוח נציגים למדריד בכדי להיפגש עם אנשים מסביבתו של מרסלו ולהבין מה הן כוונותיו לעתיד, אולם פגרת הקורונה הורידה את האפשרות מהפרק בשלב זה. לברזילאי הוותיק יש חוזה עד יוני 2022 בריאל, אך העונה הוא רשם 11 הופעות ליגה בלבד בגלל פציעות ולא מן הנמנע שהירידה ביכולתו לצד מצבו הפיזי תוביל בסופו של דבר לפרידה אחרי 13 שנים.

מרסלו, שיחגוג את יום הולדתו ה-32 בחודש מאי, הצטרף לריאל מדריד מפלומיננזה אי שם בשנת 2007, אז הוא היה בן 19 בלבד. הוא זכה עם הבלאנקוס ארבע פעמים בליגת האלופות, ארבע פעמים באליפות ספרד ופעמיים בגביע המלך.




האיחוד מתקרב? רונאלדו ומרסלו במדי ריאל מדריד (Gettyimages)

עוד באותו נושא: מרסלו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי