Sport1 Banner

קונטה: "הקהל חלק חיוני בכדורגל, אך בריאות האוכלוסייה לפני הכל"

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

מאמן אינטר הצטער על קיום קרב הענקיות נגד יובה בדלתיים סגורות בגלל הקורונה, אך הדגיש: "זה תמיד יהיה משחק גדול". מרטינס ינסה לקטוע בצורת, הנדנוביץ' שב ל-11. קייליני ודה ליכט נאבקים על מקום בהרכב האלופה

קבוצות: אינטר יובנטוס
(גודל טקסט)

המחזור ה-26 בליגה האיטלקית, שאמור היה להיות משוחק לפני שבוע אך נדחה בשל התפשטות וירוס הקורונה בארץ המגף, יתקיים מחר (ראשון, 21:45) כשבמוקד ה"דרבי של איטליה" בין יובנטוס לאינטר שייערך ללא קהל למרבה הצער, לאחר שראשי הסריה A נאלצו להישמע להוראות הממשלה לשחק את כל המשחקים בחודש הקרוב בדלתיים סגורות.

האלופה המכהנת מגיעה הפסידה את משחקה האחרון 1:0 לליון במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות, אולם כריסטיאנו רונאלדו מגיע לדרבי בכושר נפלא לאחר שכבש בכל 11 ההופעות האחרונות שלו בליגה. ג'ורג'יו קייליני עשוי לפתוח בהרכב לראשונה מאז שחזר מפציעה שהשביתה אותו למשך חצי שנה, אך מתייס דה ליכט עדיין בתמונת ה-11. מעבר לכך, חואן קוואדרדו צפוי לפתוח באגף ימין של ההגנה, בעוד בקישור, בלז מאטווידי אמור לפתוח במקום אדריאן ראביו שאכזב נגד ליון.

הנראזורי לא שיחקו גם במחזור ה-25 כיוון שמשחקם נגד סמפדוריה נדחה בשל הקורונה, ואחרי שהפסידו 2:1 ללאציו במחזור שלפני כן הם ראו את הפער מה"נשרים" גדל לשמונה נקודות, בעוד יובה רחוקה שש נקודות מהחבורה של אנטוניו קונטה. עם זאת, בזירה האירופית המילאנזים גברו פעמיים על לודוגורץ, כשבמשחק הגומלין שנגמר בתוצאה 1:2 לאוטרו מרטינס קיבל מנוחה חשובה לקראת קרב הצמרת מחר. מרטינס לא מצא את הרשת מאז ה-26/1 והוא בהחלט ירצה לעשות זאת נגד האלופה כדי להשאיר את אינטר בתמונת המירוץ לסקודטו.

קייליני. יפתח בהרכב על חשבון דה ליכט? (ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images)
קייליני. יפתח בהרכב על חשבון דה ליכט? (ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images)

קונטה שמח לקבל בחזרה לסגל את השוער סמיר הנדנוביץ', שהיה מושבת למשך יותר מחודש בשל שבר באצבע ידו השמאלית, אך צפוי לשים את הכפפות ולפתוח בין הקורות. בגזרת הפצועים, סטפאנו סנסי ורוברטו גליארדיני יחמיצו את ההתמודדות.

מאמנה של אינטר אמר לאתר הרשמי של המועדון לקראת המשחק: "אנחנו מוכנים למרות שלא קל להגיע אחרי שלא שיחקנו לאחרונה בעקבות השינויים בתכניות. אין ספק שהקהל הוא חלק חיוני בכדורגל, במיוחד במשחקים שכאלו, אבל בריאות האוכלוסייה קודמת לכל המצב הנוכחי הרגיש. זו סיטואציה טריקית, לכולנו יש משפחות ואיננו יכולים להתעלם ממה שקורה. יובנטוס נגד אינטר תמיד יהיה משחק ענק, אבל כרגע יש לו גם השפעה ישירה על מצב הטבלה".

מרטינס. ינסה לשים סוף לבצורת (Emilio Andreoli/Getty Images)
מרטינס. ינסה לשים סוף לבצורת (Emilio Andreoli/Getty Images)

עוד באותו נושא: אנטוניו קונטה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי