Sport1 Banner

סארי הסביר את עצמו לראשי יובנטוס, שצ'סני האריך חוזה

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | Alessandro Sabattini/Getty Images

רגע לפני חצי גמר הגביע מול מילאן (חמישי, 21:40, ספורט1), מאמן הגברת הזקנה נפגש עם אניילי ופראטיצ'י וסיפק הסברים על התקופה האחרונה. השוער יישאר עד 2024, קנאברו: "יובה פחות דומיננטית"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

ימים סוערים עוברים על יובנטוס. אחרי ההפסד 2:1 לוורונה ביום שבת, שהיה ההפסד השני שלה בשלושת המחזורים האחרונים, הקבוצה איבדה את הפסגה בעקבות ה-2:4 הענק של אינטר על מילאן. גל שמועות נע סביב הגברת הזקנה בימים האחרונים, החל ממינוי אפשרי של פפ גווארדיולה למאמן בעונה הבאה ועד לצירוף של ליאו מסי בקיץ, מה שגורם לכולנו לדמיין תסריט הזוי בו הפנומן הארגנטינאי משתף פעולה עם הנמסיס הגדול שלו, כריסטיאנו רונאלדו.

כעת פורסמה בתקשורת האיטלקית תמונה של נשיא יובה, אנדראה אניילי, יושב במסעדת "אל בסטימנטו" בטורינו יחד עם המאמן מאוריציו סארי, כאשר בהמשך הצטרף לפגישה גם מנהלה הספורטיבי של הביאנקורי, פאביו פראטיצ'י. לפי אותו דיווח, סארי נדרש לספק הסברים מדוע הקבוצה נראית בתקופה האחרונה רחוק מאוד מאיך שמצפים ממנה להיראות.

בארץ המגף מספרים כי האווירה בפגישה הייתה רגועה ומעמדו של המאמן לא נמצא על הפרק עד לסיום העונה. בעוד כיומיים (חמישי) מצפה לאלופת איטליה קרב קשה במיוחד מול מילאן במסגרת חצי גמר הגביע האיטלקי (21:40, ספורט1). המשחק, שיהיה הראשון מבין שניים, ייערך בסן סירו. הגומלין, שייערך ב-4 במרץ, ייערך באצטדיון אליאנץ בטורינו.


פפ גווארדיולה. בקרוב ביובה? (Catherine Ivill/Getty Images)

מי שהתבטא על התקופה האחרונה של יובה הוא אחד מסמלי המועדון, פאביו קנבארו, שמאמן בימים אלה את גוואנגז'ו אברגרנדה הסינית. "יובה כבר לא דומיננטית כמו שהייתה בעונה שעברה ויש מאבק אליפות משולש, אבל אני לא מאמין שהיא שתהיה לה בעיה מול ליון בשמינית גמר ליגת האלופות", אמר בלם העבר והוסיף: "המועדון השקיע הרבה כדי לזכות בליגת האלופות והוא צריך להיות סבלני ולהשתפר".

בינתיים, וויצ'ך שצ'סני האריך את חוזהו במועדון עד 2024. השוער בן ה-29, שהעונה הנוכחית היא עונתו השלישית במועדון, מציג יכולות נהדרת בשנים האחרונות שאפשר להגיד שעלתה מעבר לכל הציפיות. דווקא הפולני, אחרי מספר עונות עם עליות וירידות בקריירה, הפך ליורש של ג'אנלואיג'י בופון האגדי ונראה כי יישאר השוער הראשון של הקבוצה גם בשנים הקרובות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי