Sport1 Banner

דיווח: רונאלדו שוב כועס, אלגרי עשוי להחליף את סארי

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

הכוכב זועם על היכולת של קבוצתו ומאוכזב כמו לאחר ההדחה נגד אייאקס אשתקד. המאמן חוטף ביקורות: "חייב להתעורר, הקבוצה איבדה את הזהות, דיבאלה והיגוואין נראים רע". לפי "לה רפובליקה", בהנהלה שוקלים לפטרו

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
בשלב הזה של העונה אשתקד, יובנטוס הוליכה כבר בפער של 11 נקודות על פני נאפולי והייתה בדרך לאליפות קלה. הביאנקונרי לחוצים לאחר ההפסד המאכזב בוורונה.  "מאוריציו סארי, זה הזמן להתעורר", נכתב ב"טוטוספורט" שם הקדישו לחולשה של יובה את שער העיתון על אף המשחק הענק בדרבי המילאנזי אתמול. "על המאמן להתערב ולבדוק מה קורה לשחקנים כמו פאולו דיבאלה, גונסאלו היגוואין ומיראלם פיאניץ'".
 
 
באיטליה  דווח כי כריסטיאנו רונאלדו זעם לאחר ההפסד. "הכעס שוב מתחיל. אם קודם זה היה כעס ברמה האישית, כשהוחלף נגד מילאן ולא שיחק כפי שרצה, הפעם זה מזכיר את מה שקרה לאחר ההדחה נגד אייאקס ברבע גמר ליגת האלופות". רונאלדו מרגיש שיובה לא מתפקדת במחזורים האחרונים. עוד נכתב על קבוצה שאיבדה את היכולת שלה לסבול וסופגת בכל משחק, וזו המכה הקשה ביותר כי היכולת להילחם הייתה אחד מהמאפיינים הבולטים שלה. לכולם ברור שיש בעייה בגישה של יובה. "עליונות טכנית בלבד לא מאפשרת לאף קבוצה לנצח, יובנטוס חייבת לזכור את זה".

המאמן ספג ביקורות על האמירה שלו "מקווה שמישהו יעזור לי" לאחר ההפסד ונראה שהוא מתכוון לשחקנים הוותיקים שצריכים לקחת מנהיגות כמו ג'ורג'יו קייליני שאמור לשוב בקרוב לכשירות מלאה, ג'אנלואיג'י בופון וכן לאונרדו בונוצ'י. בסקר באיטליה 31.6% מהמצביעים האשימו את סארי בתקופה הלא טובה, לעומת 14.5% שטענו כי השחקנים אשמים. מנגד, 39.1% חושבים שלא מדובר במשבר. 

 

 זה לא רק זה. לפי "לה רפובליקה", ביובה שוקלים בכובד ראש לפטר את המאמן אחרי שבעה חודשים לא מוצלחים ולהחזיר את מאסימיליאנו אלגרי שעזב בקיץ לאחר חמש אליפויות רצופות. נכתב כי המאמן לא התפתה לקבל אף הצעה ממועדון צמרת על אף שהיו הרבה כאלה והעדיף שנת שבתון. אלגרי עדיין מקבל שכר מיובנטוס כמובן. 
 
 
במשחקים האחרונים בחר סארי לשלב בהרכב את דוגלאס קוסטה כדי שיוסיף מימד של יצירתיות. אלא שהקשר הברזילאי שוב נפצע. ביובנטוס נשמו לרווחה שלא מדובר בפגיעת שריר וככל הנראה יהיה כשיר למשחק נגד ליון בעוד 16 יום. מנגד, נכתב כי אצל קוסטה אי אפשר לדעת. "הוא הראה לאורך השנים שהוא שהשבריריות שלו שווה למהירות הכדרור שלו". העונה הוא החמיץ כבר 13 משחקים בשל פציעה. יובה תפגוש את ברשיה במשחק בית, לאחר מכן תתארח בספאל ואז יגיע משחק העונה נגד אינטר.

אלגרי. רעידת אדמה ביובה? (AFP)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי