Sport1 Banner

מנדז'וקיץ' חתם רשמית בקטאר, קולוסבסקי עבר בדיקות רפואיות

מריו מנדז'וקיץ'
מריו מנדזוקיץ' | האתר הרשמי

העברות: הקרואטי הצטרף לא-דוחייל, השבדי בן ה-19 יחתום באופן רשמי ביובנטוס תמורת 35 מיליון יורו. וגם: פאקטה עשוי לעזוב את מילאן, ברצלונה תנסה לצרף שני אקסים וליון הבהירה את מעמדו של דמבלה

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

רשמי
* העברתו של השבדי דיאן קולוסבסקי תושלם היום בתום בדיקות רפואיות. הגברת הזקנה תשלם לאטאלנטה כ-35 מיליון יורו ועוד בונוסים בגובה של בין 10-15 מיליון יורו. טרם ידוע אם שחקן הכנף בן ה-19 ימשיך בעונת ההשאלה בפארמה או שיעבור ישירות לאלופה האיטלקית.

* אחת ההעברות המסקרנות של אחד השמות החמים ביותר באירופה נסגרה: מריו מנדז'וקיץ', כוכבה של יובנטוס בארבע השנים האחרונות, חתם רשמית בא-דוחייל הקטארית.

* עכשיו זה רשמי: זלאטן איברהימוביץ' השלים את הקאמבק שלו וחתם במילאן (לחצו כאן לידיעה המלאה).

שמועות
* ארסנל רודפת אחרי הבלם הצרפתי של ר.ב. לייפציג דאיו אופאמקאנו (21) ולפי 'מירור' מוליכת הבונדסליגה הצמידה לו תג מחיר של 94 מיליון יורו ואם אכן העסקה תצא לפועל יהפוך השחקן הצעיר, שטרם זומן לנבחרת הבוגרת של אלופת העולם, לבלם היקר בעולם.

* באיטליה מדווחים שהכישרון הברזילאי של מילאן לוקאס פאקטה, רשאי לעזוב את הקבוצה כבר בחלון העברות של ינואר, אך הרוסונרי לא יהיו מוכנים לשחרר אותו בפחות מ-35 מיליון יורו. המועמדת העיקרית לקלוט את הקשר בן ה-22 היא פריז סן ז'רמן.

* ברצלונה רוצה להתחזק בשני בוגרי לה מאסיה. לפי 'ספורט' הקטאלוני אלופת ספרד רוצה לצרף את אדאמה טראורה מלוובס ואת דני אולמו מדינמו זאגרב שכאמור שיחקו בקבוצות הילדים של ברצלונה. עוד נכתב שהוגשה הצעה על אולמו.

* חלוץ מנצ'סטר סיטי פטריק רוברטס (22) שממעט לקבל דקות בעונת ההשאלה בנוריץ', עשוי לעזוב את הקנריות ולהצטרף למידלסברו שנאבקת על העלייה לפרמיירליג. מאמן בורו ג'ונתן וודגייט התייחס לשחקן ואמר: "הוא שחקן מאוד כישרוני, אבל נראה מה יהיה. שום דבר לא סגור".

* אחרי השמועות על כך שליון רוצה למכור את מוסא דמבלה, כשגם מנצ'סטר יונייטד וגם ארסנל הוזכרו כמועמדות אפשריות לזכות בשירותיו של הצרפתי, הוציא המועדון הודעה רשמית לפיו הוא מקווה כי כמו בקיץ האחרון, החלוץ יישאר בקבוצה וכי "אנחנו בונים עליו שיעזור לקבוצה להצליח בהמשך העונה ובעונות הבאות".

עוד באותו נושא: אדאמה טראורה, עידו לוין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי