Sport1 Banner

ווינרים: לאציו כבשה פעמיים בתוספת הזמן וניצחה 1:2 את קליארי

שחקני לאציו חוגגים
שחקני לאציו חוגגים | Marco Rosi/Getty Images

הנשרים השלימו ניצחון ליגה שמיני ברציפות ורחוקים שלוש נקודות בלבד מאינטר ויובנטוס. ז'ואאו פדרו כבש אחרי שמונה דקות למארחת, אך לואיס אלברטו (93) ופיליפה קאייסדו (98) הפכו

קבוצות: לאציו
(גודל טקסט)

המחזור ה-16 בליגה האיטלקית ננעל היום (שני) עם משחק צמרת משוגע, בו לאציו הייתה בפיגור עד הדקה ה-93, אך כבשה פעמיים במהלך תוספת הזמן המתוחה והשלימה ניצחון שמיני ברציפות בליגה, והתקרבה עד כדי שלוש נקודות בלבד מאינטר ויובנטוס.

כבר אחרי שמונה דקות של משחק הקרח במשחק נשבר, לאחר שארתור יוניצה הוציא כדור חוץ לעבר ג'ובאני סימאונה, שמסר בראשו לפדרו, והברזילאי הפציץ מהאוויר את הרשת תומאס סטראקושה, והשחקנים המקומיים חגגו שער פשוט מבריק.

לאציו נאבקה בכל כוחה להשיג את שער השוויון, ושלחה כמעט את כל שחקני הדשה שלה לעבר השער של קליארי, אך פעם אחר פעם שחקני ההתקפה של סימונה אינזאגי כשלו בפעולה האחרונה. בדקה ה-93 הם הצליחו גם למצוא את הרשת, כשלואיס אלברטו הספרדי היה עירני לכדור חוזר ובעט כדור אדיר לרשת.

עמוק בתוך תוספת הזמן, שער המהפך הגיע גם הוא, כאשר כדור קרן של הנשרים הגיע עם לג'וני, שהגביה כדור נהדר לפליפה קאייסדו המחליף, שנגח היטב והעניק לקבוצתו את שלוש הנקודות בצורה הדרמטית ביותר.

עוד באותו נושא: קליארי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי