Sport1 Banner

חושב על היורו: בצרפת טוענים שז'ירו עומד לעזוב את צ'לסי

אוליבייה ז'ירו
אוליבייה ז'ירו | BERTRAND GUAY/AFP via Getty Images

לפי דיווח ב"ל'אקיפ", החלוץ, שחושש לאבד את מקומו בנבחרת ה"טריקולור" ומעוניין לצבור דקות לקראת הטורניר היבשתי באנגליה, קרוב לסכם את תנאיו באינטר

קבוצות: אינטר צ'לסי
(גודל טקסט)

חלוץ צ'לסי ונבחרת צרפת, אוליבייה ז'ירו, קרוב לסכם את תנאיו באינטר. ב"ל'אקיפ" דווח אמש (שישי) כי ז'ירו, שמעמדו ברוטציה של פרנק למפארד התדרדר מתחת לאלו של תמי אברהם ומיצ'י בטשוואי, מודע לכך שהוא חייב לצבור דקות משחק על מנת שלא לאבד גם את מקומו בנבחרת ה"טריקולור" לקראת יורו 2020 ולכן מעוניין במעבר לנראזורי.

גם באינטר ישנו צמד חלוצים שיועדף על פני ז'ירו בהיררכיה, רומלו לוקאקו ולאוטרו מרטינס, אך הסגנון של אנטוניו קונטה, שמשלב שני חלוצי רחבה על המגרש, יאפשר לז'ירו להשתלב ברוטציה ולקבל נתח גדול יותר של דקות לעומת זה שהוא זוכה לו בצ'לסי, שבה ערך חמש הופעות בלבד בפרמיירליג עד כה.

לפי הדיווח, עדיין לא הושג סיכום בין הצרפתי למועדון ממילאנו, אבל הנראזורי מראים כוונות גדולות לצרף אותו עם הצעה כספית מכובדת. בנוסף, גם ליון הביעה עניין להנחית את ז'ירו אצלה, אך לא יכולה לעמוד בשכרו הנוכחי שעומד על חצי מיליון יורו בחודש. עוד נכתב כי החלוץ היה מעדיף להישאר בפרמיירליג, אבל נכון לעכשיו רק קריסטל פאלאס עלתה כמועמדת לצרפו ולא הייתה שום התקדמות במגעים בינה לבין צ'לסי.


עוד באותו נושא: אוליבייה ז'ירו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי