Sport1 Banner

סארי:" ניצחנו במזל", רונאלדו בספק למשחק נגד אתלטיקו

פאולו דיבאלה, גונסאלו היגוואין
פאולו דיבאלה, גונסאלו היגוואין | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

יובה התגברה על מחצית ראשונה איומה ופיגור בדרך ל-1:3 בזכות היגוואין ודיבאלה: "עושים את ההבדל", נכתב בתקשורת, בזמן שהכוכב הפצוע נותר ביציע. באיטליה בטוחים: אינטר שוברת שיאי מועדון אך זה לא יספיק לה

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
יובנטוס שמרה על מקומה בפסגה לאחר שהשיגה אתמול (שבת) ניצחון 1:3 על אטלאנטה, אך זה הלך לה קשה. במחצית הראשונה האורחת בעטה לעבר השער של הביאנקונרי לא פחות מ-12 בעיטות, הכי הרבה מזה שנתיים. כמו כן, האלופה נהנתה מפנדל רביעי העונה בדרך לניצחון כאשר רק בעונת 2014/15 נשרקו לטובתה יותר פנדלים. בכל מקרה,  סיפור המשחק היה צמד החלוצים: גונסאלו היגוואין ופאולו דיבאלה שנראו נהדר. כריסטיאנו רונאלדו לא נכלל בסגל כזכור והגברת הזקנה כלל לא נזקקה לו.

דיבאלה רשם ציון דרך גדול עם משחקו ה-200 בסרייה א' (77 שערים) 139 מהם במדי האלופה. שערו אתמול היה השישי שלו העונה, בדיוק כמו רונאלדו. "חוגג את ההופעה ה-200 בדרך הטובה ביותר", כתב השחקן ברשתות החברתיות והעלה פוסט נוסף לצדו של היגוואין. "ליובה יש אותם והם עושים את ההבדל", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט", "אטלאנטה עלתה ליתרון למרות שהחמיצה פנדל, שלטה יותר משעה אבל הארגנטינאים פתרו הכל וסידרו קאמבק". "יובה מתקדמת!", נכתב ב"טוטוספורט" שם הוסיפו כי אטאלנטה נהדרת לא הצליחה לעמוד בפני היגואין המבריק ודיבאלה שהוסיף שער". "היגוואין בלתי ניתן להחלפה", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט" על החלוץ שזכה לציון 8.


באיטליה גם הרגישו שמאבק האליפות הוכרע: "אם יובה הצליחה לקום מהגיהנום הזה של פתיחת המשחק בברגמו, ללא רונאלדו ומול אטלאנטה מצוינת כזו – נראה שאנטוניו קונטה עשוי להתאכזב. יובה אלופה למרות שסארי עדיין לא רואה את הכדורגל שהוא רגיל מהקבוצות שלו. יש ליובה את הלב של היגוואין ואיכות עצומה".

 


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ancora una volta, #finoallafine !⚪️⚫️

A post shared by Paulo Dybala (@paulodybala) on



סארי הודה: "היינו ברי מזל לנצח כאן. זה היה משחק משעשע עם עוצמה גבוהה, מהסוג שאתה בדרך כלל לא רואה בליגה האיטלקית. איבדנו את הראש לטעמי לאחר הפנדל, חשבנו על הכל חוץ מכדורגל ואטאלנטה הצליחה לשלוט. לא היינו טובים עד לדקות הסיום". על המערך: "כאשר דוגלאס קוסטה נכנס, עברנו ל-4:3:3. העברתי את דיבאלה לאגף במטרה לעצור את אטלאנטה ולשלוט במשחק. פפ גווארדיולה צדק במה שאמר שלשחק נגדם זה כמו רופא שיניים – גם אם תגלה את הבעיה זה הרי כואב לך".
 

על רונאלדו: "אני מקווה שהוא יחזור לליגת האלופות ביום שלישי. יש לו את הבעיה הקטנה הזו שמשפיעה עליו בעיקר באימונים כי הוא לא מוותר. הרבה תלוי באיך הוא ירגיש, זה קשור גם לעייפות והצורך לנוח. הוא הרגיש, והסכמתי עם זה לגמרי – שלא יפעיל לחץ נוסף על הברך". רונאלדו עצמו בירך את חבריו ברשתות החברתיות כשהעלה תמונה של חגיגת הניצחון וכתב: "אופי מנצח, כל הכבוד בחורים".


בינתיים, כאמור, אינטר לא מפסיקה לנצח גם היא אך זה לא מספיק לה כדי להשתלט על הפסגה. הנראזורי השיגו 11 ניצחונות ב-13 מחזורי הפתיחה והשוו את פתיחת העונה הטובה בהיסטוריה שלהם (עונת 1950/51). רומלו לוקאקו הגיע לעשרה שערי ליגה ב-13 מחזורים, יותר מכל אחד אחר חוץ מהחלוץ סטפנו ניירס (1948/49). 





"הדבר שהכי משמח אותי הוא השער הנקי", אמר קונטה לאחר המשחק. "זה היה משחק חשוב מאוד. ברור לנו שאם נציג הגנה טובה נוכל להשתפר". המאמן החמיא לבורחה ואלרו: "הייתי שחקן ואני יודע שלא קל להמשיך להתאמן כשאתה לא מקבל הזדמנויות. הייתה לו מחצית שנייה נהדרת. ניקולו בארלה? לטעמי אין לו שום דבר רציני". המאמן, כמובן, העביר שוב מסר לבעלים: "העונה שלושה שחקנים חשובים עזבו, כך שמצב החירום נמשך, אבל אני מודה לכולם על המאמצים שלהם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי