Sport1 Banner

בופון: "עדיין מרגיש חשוב, התגברתי על החשש להיות שוער שני"

ג'אנלואיג'י בופון
ג'אנלואיג'י בופון | Marco Luzzani/Getty Images

השוער סיפר על החלטתו לעזוב את יובה ("כשאתה בן 40 ומועדון גדול קורא לך - אי אפשר לסרב") ולשוב ("קיבלתי את ההצעה מייד"). באיטליה מהללים את דיבאלה: "בכושר הטוב ביותר שלו מאז שרונאלדו הגיע"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
ג'אנלואיג'י בופון נהנה מכל רגע במדי יובנטוס וזה כלל לא חשוב שהוא השוער השני. האיטלקי הוותיק, שחזר לספסל ביום שבת כשיובה סיימה בתיקו נגד לצ'ה, שותף עד עתה בשלוש משחקי ליגה והצהיר בראיון לתוכנית הטלוויזיה "טיקי טאקה": "אני מרגיש חשוב". מעבר לכך הוא חוזר שוב אל ההחלטות שקיבל בשנה האחרונה – המעבר לפריז סן ז'רמן והחזרה לביאנקונרי, כשהוא מצהיר שהמחשבות על העתיד ממש לא עוברות בראשו.

האיטלקי אמר: "נסעתי לפריז כדי לא יכולתי לדחות את ההצעה שקיבלתי, מקצועית וכספית. כשאתה בן ה-40 והמועדון הגדול הזה קורא לך להצטרף – זה מחמיא לך מאוד. רציתי לצבור חוויה חדשה ולצאת מאזור הנוחות שלי".


ההחלטה לחזור: "לילה אחד, כשהייתי לבד בצרפת, החלטתי לחזור ליובה. שאלתי את עצמי: בגיל 41, מה אתה עושה כאן לבד כשהמשפחה שלך באיטליה. הייתי אסיר תודה על התקופה בצרפת אבל קיבלתי מיד את ההצעה של יובה. היו לי ספקות לגבי האפשרות להיות שוער שני, אפילו פחדתי מזה, אבל מייד שמתי אותם בצד כשראיתי את החברים איתם חלקתי את חדר ההלבשה לפרק זמן ארוך. כעת אני מאתגר את עצמי יותר מכל אחד אחר".




על ג'ורג'יו קייליני וכריסטיאנו רונאלדו: "אני חושב שיש לקייליני השפעה אדירה. הפציעה היחידה שיכולה להיות חמורה ממנו זו פציעה של רונאלדו. הם מאותו הסוג. הפציעה אילצה את השתלבותו המהירה של מתייס דה ליכט, אבל קייליני עוד יעזור לנו באביב".  על יובה הנוכחית אמר: "אני מאמין שתוך חודשיים נראה את הקבוצה שסארי רוצה".


השוער הכחיש את הדיווחים שהוא מתכונן ליום בו יהיה חלק מצוות האימון: "כרגע אני במצב פסיכולוגי ופיזי נהדר, מרגיש שחקן חשוב. עדיין לא בחנתי את העתיד שלי. יש לי את השלווה ואני מעריך את המשחקים בהם אני עולה בהרכב. כשאבין שאני לא יכול לשחק כפי שאני רוצה, אשב עם המועדון ואודיע להם שזה נגמר". עוד הוסיף שהוא מבין שחזרה


עוד ביובה, הגברת הזקנה תרצה לחזור למסלול הניצחונות כשתפגוש ביום רביעי את גנואה. בינתיים, בתקשורת האיטלקית המשיכו לשבח את פאולו דיבאלה שחווה שלושה שבועות קסומים. משחקן שולי אצל מאוריציו סארי ועד המוציא לפועל העיקרי. "איזה מספרים יש לו. הוא בכושר הטוב ביותר שלו במדי יובה מאז הגעתו של כריסטיאנו רונאלדו", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט". הארגנטינאי כבש ארבעה שערים וחילק עוד שני אסיסטים ב-523 דקות. רק רונאלדו כבש יותר ממנו אך הוא שיחק 900 דקות, כשגם גונסאלו היגוואין שיחק יותר ממנו (760 דקות) וכבש פחות. הוא רוצה לסיים את החודש כשחקן צמרת אמיתי.


פאולו דיבאלה (Maurizio Lagana/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי