Sport1 Banner

פארטיסי: "רונאלדו יישאר בוודאות עד 2021, לא נתחזק בחורף"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Marco BERTORELLO / AFP

המנהל המקצועי של יובה הבטיח בריאיון את הישארותו של הכוכב ופסל את הגעתו של ראקיטיץ': "יש לנו את אחד הסגלים הטובים באירופה". וגם: מאבק האליפות וקשיי ההסתגלות של דה ליכט וראביו

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו כבש אתמול את שערו ה-700 בקריירה ותהיו בטוחים שהוא כבר מחכה לשער ה-701 במדי יובנטוס. פגרת הנבחרות הסתיימה עבור הגברת הזקנה שתפגוש את בולוניה ביום שבת. פאביו פארטיסי, המנהל הספורטיבי של יובנטוס, התראיין באיטליה ומיהר להבטיח את הישארותו של רונאלדו. מעבר לכך הוא פסל את האפשרות שיובנטוס תתחזק בינואר.

פארטיסי אמר על רונאלדו: "יעזוב לפני גמר החוזה ב-2021? אין מצב, בשום אופן. רונאלדו יישאר לפחות עד 2021. הוא מאוד ממוקד בקבוצה ורוצה להמשיך לזכות גם בפרסים האישיים. מבחינתי הוא המועמד העיקרי לזכייה בכדור הזהב".

על חלון ההעברות בחורף: "לא יהיה חיזוק, איבן ראקיטיץ'? הוא לא יגיע. אין לנו צורך בשחקנים נוספים, הסגל שלנו הוא אחד מהטובים ביותר באירופה. מריו מנדז'וקיץ' החליט במשותף יחד איתנו שיעזוב אבל המעבר לקטאר לא התממש אז הוא נשאר איתנו. נראה מה יהיה בינואר".


"לא זקוקים לחיזוק". שחקני יובה חוגגים (MARCO BERTORELLO/AFP/Getty Images)

קשיי ההשתלבות של מתייס דה ליכט ואדריאן ראביו: "דה ליכט מאוד חשוב עבורינו, אנחנו מאוד שמחים שהוא שלנו. הוא יעניק לנו סיפוק רב. ראביו? הוא זקוק לזמן, לא קל לחזור לשחק אחרי הפסקה כל כך גדולה. צריך לזכור שאפילו (פאבל) נדבד סבל מבעיות להסתגל לטורינו למרות ששיחק באיטליה עוד קודם, חשוב לזכור את זה".

לפני הפגרה, כזכור, ניצחה יובה 1:2 את אינטר בסאן סירו, הנחילה לה הפסד בכורה העונה וטיפסה על חשבונה למקום הראשון. פארטיסי ניתח את מאבק האליפות: "אינטר היא היריבה החזקה ביותר, עם מנהל מקצועי (בפה מארוטה) ומאמן שאנחנו מכירים היטב. אנטוניו קונטה הרוויח בצד את הכבוד והחיבה של אנשי יובנטוס. אני חושב שאפילו נאפולי חזקה מאוד וגם אטאלאנטה קבוצה טובה. אמנם היא לא זכתה בתואר ואין לה היסטוריה מפוארת כמו לאחרות אבל על המגרש היא הוכיחה שכדאי לספור אותה. האם היא מסוגלת לזכות בתואר כמו לסטר? אני מקווה שלא".

דה ליכט (Pakawich Damrongkiattisak/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי