Sport1 Banner

רונאלדו כעס: "יש הרבה אנשים טיפשים שמדברים יותר מדי"

מאוריציו סארי, כריסטיאנו רונאלדו
מאוריציו סארי, כריסטיאנו רונאלדו | ISABELLA BONOTTO/AFP/Getty Images

הפורטוגלי שכבש את שער הניצחון בפנדל נגד ורונה התייחס לתקרית עם אוהדי אתלטיקו והוסיף: "טבעי שהיינו עייפים לאחר ליגת האלופות". סארי: "אנחנו עדיין לא בטוחים תחת לחץ". בופון התרגש, באיטליה קטלו

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
יובנטוס הצליחה להתגבר על העייפות מהמפגש הקשה עם אתלטיקו מדריד באמצע השבוע וגם על פיגור מוקדם כשהשיגה 1:2 קשה מאוד על ורונה. מריח דמירל ערך הופעת בכורה בקבוצה  כאשר מיראלם פיאניץ' רשם את ניצחונו המאה במדי הביאנקונרי בכל המסגרות. קוואדראדו שנמצא בכושר מצוין כתב: "אתה צריך להיות אמיץ, אסור לפחד, אלוהים יהיה איתך בכל אשר תלך. ניצחון חשוב".


כריסטיאנו רונאלדו אמר לאחר המשחק: "העייפות שלנו היא רגילה, זה נורמלי, ככה זה לאחר הטיסות, המשחק הקשה במדריד, אבל הצלחנו לנצח וזה מה שחשוב. השופט לא נתן לי פנדל, הייתי משוכנע שמגיע לי, אבל זה לא חשוב". כשנשאל על התגובה שלו לקהל של אתלטיקו מדריד הגיב: "אנשים אוהבים לקשקש, זה הכל, יש יותר מדי אנשים טיפשיים".


מאוריציו סארי ניתח את היכולת של קבוצתו: "אולי הייתה עייפות נפשית משום שאתה צריך להטעין את המצברים שוב בפרק זמן קצר, עם הרבה שינויים – שני קשרים מתוך שלושה באמצע, אולי איבדנו איזון כלשהו, כך זה היה לפחות בהתחלה. זו קבוצה שנבנית, אנחנו לא טובים עם קו ההגנה הגבוה, גם בנאפולי לקח לי חודשיים-שלושה לייצב את ההגנה. השחקנים עדיין לא בטוחים תחת הלחץ. דיבאלה? הוא היה טוב מאוד, ראמזי עדיין צריך להסתגל".




באיטליה מאוד לא התרשמו מהיכולת שהפגינה האלופה. ב"גאזטה" נכתב: "יובה נתנה את המינימום אבל זה הספיק לשלוש נקודות, למרות מצב כפול של ורונה בדקה האחרונה". ב"טוטוספורט" נכתב שרונאלדו, דיבאלה וראמזי יכולים ליצור משחק התקפה נהדר – מהירות, משחק בלתי צפוי וניצוץ, אך מצד שני רונאלדו נראה טוב יותר עם היגוואין ועם הוולשי מרכז השדה פגיע יותר בניגוד למה שקורה עם קדירה. "מלוכלכך, עייף, וכואב, אבל סארי השיג את הנקודות", סיכמו ב"קוריירה דלה ספורט".


ובחזרה למשחק – על אף היכולת הלא מרשימה, אוהדי יובנטוס ייקחו איתם את הערב הזה למזכרת. הרגע המרגש  היה בו התבשרו על כך שג'אנלואיג'י בופון הוותיק יפתח בין הקורות לראשונה מאז שחזר לקבוצה. בופון רשם את משחקו ה-902 במדי קבוצותיו לאורך הקריירה והשווה את שיאו של פאולו מאלדיני, שחקנה לשעבר של מילאן. השוער כתב באינסטגרם לאחר המשחק: "משחק באצטדיון שלנו הוא תמיד מיוחד. להיות עם האוהדים שלנו זה תענוג שלא ניתן לתיאור. ניצחון במגרש שלנו זו התחושה הכי טובה שיש, תמיד נגן על החולצה הזו כמה שאפשר".



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Giocare nel nostro stadio ha sempre un sapore particolare. Essere insieme ai tifosi del nostro stadio è un piacere indescrivibile. Vincere nel nostro stadio è una virtù che non possiamo perdere e che dobbiamo difendere con tutto noi stessi. Sempre! Playing in our stadium always tastes special. Being together with our fans is an indescribable pleasure. Winning in our stadium is a virtue we shall never lose and that we shall strenuously defend. Always! #finoallafine #liveahead

A post shared by Gianluigi Buffon (@gianluigibuffon) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי