Sport1 Banner

בקאיוקו קילל את גאטוסו בניצחון מילאן וסירב להיכנס

שחקני מילאן חוגגים
שחקני מילאן חוגגים | Gettyimages

אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, סוסו (37) ובוריני (67) נתנו לרוסונרי 1:2 על בולוניה והשאירו את חלום ליגת האלופות בחיים. הקשר קרא לעבר המאמן "לך תז**ן" כשהתבקש להיכנס כמחליף. דסטרו רק צימק (75)

קבוצות: בולוניה מילאן
(גודל טקסט)
במהלך הניצחון של מילאן על בולוניה הערב (שני) התרחש מקרה חמור מאוד במחצית הראשונה בין מאמן הקבוצה ג'נארו גאטוסו לטימו בקאיוקו. בדקה ה-26 לוקאס ביגיליה נפצע והקשר התבקש לעלות כמחליף, אלא שאז הצרפתי סירב להיענות להוראתו של המאמן, ואף סינן לעברו "לך תז**ן". לצערו של בקאיוקו מצלמות הטלוויזיה תיעדו את האירוע, והווידאו פשט ברשתות החברתיות כמו אש בשדה קוצים.


כזכור, בקאיוקו נקנס השבוע בקנס כספי גבוה לאחר שאיחר לאימון הקבוצה בשעה. הצרפתי שהיה אהוד מאוד בקרב אוהדי מילאן וחלקם הגדול קיווה לראות אותו ממשיך עם הקבוצה גם בעונה הבאה, המקרה הזה כנראה חתם את הסיפור של הצרפתי בקבוצה והוא צפוי להיחתך בקיץ ולחזור לצ'לסי.


נחזור למשחק. עם ניצחון אחד בששת המשחקים האחרונים בליגה, מילאן אירחה הערב (שני) את בולוניה למשחק שנעל את המחזור ה-35. מילאן, ללא הקפטן אלסיו רומנאיולי שהורחק במשחק הקודם ועם רשימת פצועים לא קטנה, הייתה חייבת ניצחון. מנגד חניכיו של סינישה מיכאילוביץ' ידעו שלמרות פער החמש נקודות מהקו האדום, הם עדיין לא הבטיחו את הישארותם בליגה, והיו חייבים להוציא נקודות. בדקה ה-37 סוסו כבש לראשונה מאז חודש ינואר והעלה את הביתיים ליתרון 0:1. המחצית השנייה המשיכה בשליטה של מילאן, בוריני שנכנס כמחליף, כבש והעלה את היתרון ל 0:2.


מתיה דסטרו הצליח לצמק את התוצאה בדקה ה-73 והשאיר את האורחים בתמונה. המשחק המשיך להיות חם, ושתי דקות לאחר מכן עבירה טיפשית של פאקטה בדקה ה-75, הביאה אותו לכרטיס צהוב, השחקן לא נרגע ולאחר התנהגות מופרעת ופגיעה בידו של השופט, הברזילאי קיבל צהוב שני והשאיר את מילאן בעשרה שחקנים. לצערם של שחקני בולוניה זה לא הספיק להם והם יצטרכו לחפש נקודות במחזור הבא. סנסונה זעם על השופט בדקות הסיום מה שהביא את השופט להרחיק אותו בכרטיס אדום.


עוד באותו נושא: ג'נארו גאטוסו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי