Sport1 Banner

יובנטוס ניצחה את רומא, לאציו שבה לנצח, עוד הפסד למילאן

שחקני לאציו חוגגים
שחקני לאציו חוגגים | Gettyimages

מנדז'וקיץ' הבקיע ליובה ב-0:1, הקבוצה מהבירה ניצחה את קליארי 1:3 והשיגה שלוש נקודות ליגה לראשונה מאז נובמבר. הרוסונרי לא הצליחו לנצח את פיורנטינה ונכנעו לשער של צ'יאסה (73). ניצחון לנאפולי, אינטר מעדה

קבוצות: לאציו רומא
(גודל טקסט)
המחזור ה-17 בליגה האיטלקית יצא הערב (שבת) לדרך עם 1:3 חלק של לאציו, שקטעה רצף ארוך ללא ניצחון באולימפיקו נגד קליארי. מילאן ספגה הפסד ביתי לפיורנטינה, נאפולי ניצחה בקלות את ספאל. בהמשך הערב נערך המשחק המרכזי, יובנטוס המוליכה גברה 0:1 על רומא, משער של מנדז'וקיץ' בדקה ה-35.


לאציו – קליארי 1:3
אחרי 48 ימים, לאציו שוב הרגישה את טעמו של ניצחון ליגה כשגברה בביתה על קליארי החלשה וקטעה רצף של חמישה משחקים רצופים בסרייה א. מילינקוביץ'-סאביץ', שלא מצא את הרשת שלושה חודשים, הבקיע את הראשון בבעיטה לפינה ופרץ בבכי (12), פרנצ'סקו אצ'רבי הכפיל מקרוב (18), סנאד לוליץ' חתם (67) וז'ואו פדרו רק צימק מהנקודה הלבנה (92) עם הרביעי שלו העונה.


מילאן – פיורנטינה 1:0
הרוסונרי ממשיכים לאבד גובה, וזהו משחק הליגה השלישי ברציפות שלהם ללא ניצחון. מילאן היתה יכולה להתגאות בעובדה שהיא הפסידה העונה בבית אך ורק ליובנטוס, אבל צ'יאסה כבש מרחוק (73) וקבע ניצחון חוץ ראשון של פיורנטינה בסן סירו מאז 2013. המרחק של גאטוסו ושחקניו מהפסגה עומד כבר על 19 נקודות.



רונאלדו מול רומא. עוד ניצחון ביתי (gettyimages)


יובנטוס – רומא 0:1
יובנטוס אירחה את רומא, גברה עליה 0:1 ושמרה על יתרון שמונה הנקודות בפסגה על פני השנייה בטבלה, נאפולי. ליובה 49 נקודות, לעומת 41 של נאפולי. יובנטוס לחצה מהפתיחה וכבשה שער יתרון שהפך גם לשער הניצחון, בדקה ה-35. מתיאה דה שיליו הגביה כדור נהדר לרחבה, מריו מנדז'וקיץ' היה במקום ונגח טוב לרשת. רומא, שנראה היה כי ,תמשיך להתאושש מהתקופה הרעה, שבה להפסיד, הנקודות כולן נשארו בטורינו.

Full-time ⏳
Rossoneri defeated at San Siro
La Fiorentina porta a casa i tre punti#MilanFiorentina 0-1 pic.twitter.com/zG9eFe2hsW

— AC Milan (@acmilan) December 22, 2018


נאפולי – ספאל 0:1
אלביול התרומם מצוין לקרן של מרטנס ונגח פנימה את השער היחיד במשחק, שהספיק לנאפולי בשביל שלוש נקודות וניצחון שלישי ברציפות.


תוצאות נוספות
קייבו – אינטר 1:1


פארמה – בולוניה 0:0



אמפולי – סמפדוריה 2:4


גנואה – אטאלנטה 1:3


ססאולו – טורינו 1:1


אודינזה – פרוזינונה 1:1
עוד באותו נושא: קליארי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי