Sport1 Banner

קליארי ברחה מהתחתית, אינטר מעדה מול אטאלנטה

קליארי מול אודינזה
קליארי מול אודינזה | האתר הרשמי

הקבוצה מסרדיניה גברה 1:2 על אודינזה, הנראזורי משחק שלישי ברצף ללא ניצחון אחרי 0:0 בברגאמו. קייבו סיימה ב-0:0 מול טורינו וגנואה ניצחה 0:1 את קרוטונה והותירה אותה מתחת לקו האדום

קבוצות: אודינזה
(גודל טקסט)
המחזור ה-32 בליגה האיטלקית יצא הערב (שבת) לדרך בהשתתפות ארבע קבוצות שנאבקות על מקומן לעונה נוספת בליגה הבכירה. מצבה של קרוטונה הורע אחרי שנוצחה 1:0 בגנואה ונותרה מתחת לקו האדום עם 27 נקודות בלבד.


גם קייבו קיוותה לברוח מהאזור המסוכן כשאירחה את טורינו אבל סיימה ב-0:0. רק קליארי שיפרה משמעותית את מצבה כשניצחה בבית 1:2 את אודינזה וסיבכה בקלחת את המפסידה. בצמרת, אינטר לא כבשה משחק שלישי ברציפות, סיימה רק ב-0:0 בברגאמו מול אטאלנטה ואמנם השתוותה ללאציו ולרומא לפני הדרבי ביניהן מחר (ראשון, 21:45), אך שוב איבדה נקודות יקרות.


אטאלנטה – אינטר 0:0

המארחים הצליחו לעצור רצף של 11 משחקים בהם ספגו מהנראזורי, טיפסו לפחות זמנית למקום השמיני כשבמאזנם 49 נקודות, אבל הסיפור הוא שאינטר לא הצליחה לנצח משחק שלישי ברציפות, למעשה כלל לא כבשה ב-270 הדקות האחרונות, ועל אף שנצמדה ללאציו ולרומא כשלכל השלוש 60 נקודות וטיפסה למקום הרביעי, איבדה נקודות יקרות.



איקרדי. אינטר שוב לא השכילה להבקיע (AFP)


גנואה – קרוטונה 0:1
לורי מדיירוס הגביה לרחבה ודניאל באסה נגח מקרוב פנימה את שער הניצחון כבר בדקה ה-25. לברזילאי היה זה שער ראשון מאז עבר לרוסובלו מוורונה בחלון ההעברות של ינואר. האורחת הפעילה לחץ כבד כדי להשוות אבל כשלא מצליחים לכוון אפילו פעם אחת למסגרת לא כובשים.


קייבו – טורינו 0:0
מתיה באני הבלם של המארחת היה הדמות האומללה במגרש. בדקה ה-61 החמיץ הזדמנות נהדרת לגמור את המשחק ובדקה ה-88 הורחק בצהוב שני ומנע מקבוצתו לנסות ולהשיג את הניצחון המיוחל.



באני. עלה לקבוצה שלו בשתי נקודות (Getty)


קליארי – אודינזה 1:2
המארחת ספגה שער מוקדם מרגליו של לזאניה (11), אך לא הרימה ידיים והשיגה שלוש נקודות בזכות פנדל מוצלח של פאבולטי כעבור עשר דקות ושער ניצחון דרמטי של קפיטלי (85). בעקבות התוצאה קליארי הגדילה באופן זמני את הפער מהקו האדום לחמש נקודות. אודינזה נותרה במקום ה-13 עם 33 נקודות, רק שש יותר מהמקום שמוביל לחוף מבטחים בסיום העונה.


Finisce il primo tempo di #CagliariUdinese: si torna negli spogliatoi sul punteggio di 1-1 con i gol di Kevin #Lasagna e Pavoletti.#Cagliari 1 #Udinese 1#ForzaUdinese#SerieATIM#AleUdinpic.twitter.com/4v0EzgxL8Y

— Udinese Calcio (@Udinese_1896) April 14, 2018
עוד באותו נושא: קליארי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי