Sport1 Banner

ג'אנלואיג'י בופון: כל עוד אני יכול להיאבק, אמשיך לשחק

ג'אנלואיג'י בופון
ג'אנלואיג'י בופון | Gettyimages

שוער יובנטוס ונבחרת איטליה אמנם חגג יום הולדת 40 בינואר, אך הבהיר: "אשב עם המועדון ונראה כיצד אוכל לתעל את האנרגיה שלי". וגם: פרידתו המרגשת מדוידה אסטורי שהלך לעולמו בשבוע שעבר

(גודל טקסט)

שוערה בן ה-40 של יובנטוס, ג'אנלואיג'י בופון, מבהיר שבכוונתו לשחק גם בעונה הבאה ביובנטוס ומסתמן שגם בנבחרת, אחרי הכישלון להעפיל למונדיאל הקיץ ברוסיה. "כל עוד אני יכול להיאבק, אני אשאר", הצהיר השוער, "הצבתי לעצמי כיעד תמיד להילחם על אתגר גדול יותר. אני אצטרך לראות יחד עם המועדון איזה רמה של אנרגיה יש לי והיכן אוכל לתעל אותה".

השוער הנערץ הוסיף: "מה שעושה אותי מאושר זה שלא משנה מה אעשה בעתיד, אני אסיר תודה לקריירה שהייתה לי ועל מה שאני חושב שתרמתי לפארמה וליובנטוס, לנבחרת איטליה ולכדורגל בכלליות. תמיד עבדתי ברצינות הכי גדולה ובלי להיות אגואיסט. עבדתי בשביל הקבוצה קודם כל".

בופון לא יכול היה שלא להתייחס למותו הטרגי של דוידה אסטורי, קפטן פיורנטינה שהלך לעולמו בשנתו מדום לב בגיל 31 וגילה שהיום בו נקבר בפירנצה היה מיוחד מאוד עבורו. "ליובנטוס אף פעם לא קל ללכת לפירנצה ולשחק מול פיורנטינה בגלל היריבות שלנו, אבל כשהגענו לכיכר ואלפי אוהדי פיורנטינה מחאו לנו כפיים זה היה דבר יפה מאוד. אני חושב שהראינו להם שהם לא לבד באסון הזה והם הודו לנו, זה היה דבר יפה".

עוד הוסיף בופון על לכתו של קפטן הוויולה: "זה היה יום לא קל עבור כולם. אמרתי שלום בפעם האחרונה לא רק לחבר גדול שלי, אלא לאחד האנשים הכי יפים שפגשתי בספורט. יכולתי תמיד לחוש בטוהר שלו ושל מחשבותיו. הוא היה מאלה שבצורה רגועה ושקטה גרם לכולם להתאהב בו ולהעריך אותו. דוידה היה ראוי לכל הטקסים וההתרגשות שהפגינו לזכרו כל השבוע האחרון".


"אמרתי שלום בפעם האחרונה לא רק לחבר, אלא לאחד האנשים הכי יפים שפגשתי בספורט"

בתוך כך, בארץ המגף מדווחים על כך ששני בלמי יובנטוס, ג'ורג'ו קייליני ואנדראה ברצאלי, צפויים לחתום על חוזים חדשים בגברת הזקנה. שני הבלמים מסיימים בקיץ הקרוב את חוזיהם, אך לא מעוניינים לעזוב את האלופה. קייליני בן ה-33, כך נכתב ב"טוטוספורט", מוכן להצהיר לאחר חתימת החוזה כי ברצונו לפרוש במדי הקבוצה. ברצאלי כבר בן 36 והוא יזכה לחוזה לעונה נוספת בשלב זה, אך טרם מדבר על פרישה.

עוד באותו נושא: ג'אנלואיג'י בופון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי