Sport1 Banner

ג'ורג'יו קייליני: "דיבאלה לא ברמה של ניימאר"

בונוצ'י וקייליני
בונוצ'י וקייליני | Gettyimages

בלם יובנטוס התייחס לאפשרות שהברזילאי יעבור לפ.ס.ז', למחליפו האפשרי בברצלונה וגם לחברו שנמכר למילאן: "שבע שנים שראיתי אותו יותר מאשר כל אחד אחר"

(גודל טקסט)

 העסקה המפתיעה ביותר של הקיץ ללא צל של ספק, לפחות כל עוד ניימאר בברצלונה, היא מכירתו של לאונרדו בונוצ'י מיובנטוס למילאן תמורת 42 מיליון יורו. דווח כי הבלם הסתכסך עם חבריו, הוא דווקא הפריך את השמועות והבהיר כי הרגיש לא מוערך על ידי הגברת הזקנה בשנה האחרונה ואילו מאמנו בטורינו מסימליאנו אלגרי הבהיר שהבלם ביקש לעזוב וקיבל את ברכת הדרך.

כך או כך, אחרי ששני הצדדים אישרו כי מדובר הייתה בהחלטה הדדית אחרי שבע שנים של בונוצ'י בקבוצה, היום (ראשון) היה זה חברו למרכז ההגנה בנבחרת וביובה, ג'ורג'יו קייליני שהתייחס לראשונה לעסקה: "אותו ראיתי הכי הרבה בשבע השנים האחרונות, הוא היה שותף שלי להכל. ראיתי אותו יותר מאשר את בופון, ברצאלי והשאר, וזה כולל המשפחות שלנו. אני אתגעגע אליו מאוד ברמה האנושית, אבל אולי יובנטוס תצרף בלם אחר".

"היינו בסגל יובנטוס חמישה שחקני הגנה ברמה הכי גבוהה וכעת אנחנו ארבעה כאלה, כך שאני לא מודאג", הוסיף קייליני והתייחס ליכולת הקבוצה בהפסד 2:1 לברצלונה הלילה: "הכי חשוב שנגיע מוכנים לאמצע אוגוסט וכך יהיה. יש לנו עוד שני משחקי הכנה בארצות הברית".


בונוצי' וקיילני. שותפת על המגרש ומחוצה לו (Gettyimages)

לסיום התייחס הבלם גם לניימאר, שכבש צמד מרהיב והזכיר לכולם עד כמה הוא נחוץ גם לקבוצת ענק כמו ברצלונה: "דיבאלה לא שווה כמו ניימאר כיום, עם כל הכבוד והערכה שיש לנו לפאולו", אמר על חברו לקבוצה שהוזכר כמועמד להחליף את הברזילאי אם יעבור לפ.ס.ז', "אמרתי את זה גם בשנה שעברה, ניימאר ברמה של מסי ורונאלדו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי