Sport1 Banner

יובנטוס גברה 0:1 על אינטר, רביעייה לפארולו

| צילום: Gettyimages

קואדרדו כבש שער ניצחון לביאנקונרי, הקשר להט ב-2:6 של לאציו בפסקארה

(גודל טקסט)

יובנטוס ממשיכה לברוח לליגה עם 0:1 על אינטר משער נהדר של חואן קואדרדו בהמשך משחקי המחזור ה-23, כשעוד אתמול הביסה נאפולי 1:7 מטורף בחוץ את בולוניה.

בנוסף, המשבר של מילאן החריף עם הפסד ליגה שלישי ברציפות ומשחק חמישי ברצף ללא ניצחון בכל המסגרות לרוסונרי שנכנעו 1:0 בבית לסמפדוריה ומרקו פארולו כבש רביעייה ב-2:6 של לאציו בחוץ על  פסקארה.

יובנטוס – אינטר 0:1

הגברת הזקנה נשארה בפסגה וקטעה רצף של שבעה נצחונות של הנראזורי בליגה האיטלקית. קבוצתו של מסימיליאנו אלגרי הציגה עליונות מתחילת המשחק, אבל רק בדקה ה-45 פצצה של חואן קואדרדו לחיבורים, 25 מטרים מהשער של אינטר הכניעה את סמיר הנדנוביץ' ונתנה ניצחון לאלופה, לא לפני שאיבן פרישיץ' ראה צהוב שני בדקה ה-94 והורחק.



פצצה לחיבורים. קואדרדו (Gettyimages)
 

הקולומביאני רשם את שערו השביעי מחוץ לרחבה בסריה A, והשלישי נגד אינטר מהמרחק הזה, שעזר ליובנטוס להגדיל את הפער בצמרת ל-6 נקודות מנאפולי השנייה. האליפות השישית ברציפות בדרך?

מילאן – סמפדוריה 1:0

ההתרסקות של האדומים-שחורים נמשכת. היום, במשחק המוקדם באיטליה, נכנעה מילאן ב"סאן סירו" 1:0 לסמפדוריה, נותרה שביעית בטבלה והפער מהצמרת הגבוהה הולך וגדל.

שני ניצחונות רצופים ויוקרתיים במיוחד (Gettyimages)

סמפדוריה, שבשבוע שעבר הדהימה את רומא עם 2:3 מרשים, עם ניצחון שני ברציפות לאחר שישה מחזורים עקרים, כאשר את שער הניצחון כבש מהנקודה הלבנה הקולומביאני לואיס מוריאל , אחרי שטעות קשה של ההגנה המארחת הוציאה את סמפדוריה למתפרצת ובסיומה הוכשל ברחבה פאביו קוואריארלה.

מוריאל חוגג שער ניצחון מהנקודה הלבנה (Gettyimages)

השוער אמיליאנו ויויאנו מנע מהרוסונרי שוויון בדקה ה-88, כאשר מנע מלפאדולה למצוא את המסגרת ולאחר מכן נבלמו גם בעיטות של דאולופאו וסוסו, וכך טיפסה הקבוצה לפחות זמנית למקום העשירי כשבמאזנה 30 נקודות, שבע פחות מאשר למילאן. הארגנטינאי חוסה סוסה הורחק עם תחילת הדקה ה-90 והותיר את וינצ'נזו מונטלה בעשרה שחקנים לדקות הסיום.

פסקארה – לאציו 6:2

המשחק המטורף של מרקו פארלו התחיל כבר בדקה העשירית, כשניצל הרמה מצויינת של פיליפה אנדרסון כדי לנגוח את הראשון לטובת הנשרים, וארבע דקות אחר כך הקשר האיטלקי כבר נגח את השני, הפעם מקרן של לוקאס ביגליה. אחמד בנעלי (29) וגסטון ברוגמן (41) עוד הורידו את פסקארה למחצית ביתרון, כשבין לבין פדריקו מארקטי הדף פנדל של ג'יאנלוקה קפרארי בדקה ה-36.



להט עם רביעייה. פארולו (Gettyimages)
 

בדקה ה-49 פארולו השלים שלושער מנגיחות, והפך לשחקן הראשון בסרייה A שעושה זאת מאז 2012. ההמשך כבר היה כולו של התכולים לבנים כשצ'ירו אימובילה בישל לקייטה את הרביעי (57) וכבש בעצמו את החמישי (69),  לא לפני שפארולו השלים רביעייה מטורפת, הפעם בנגיעה עם הרגל, מהרמה של סנאד לוליץ' (77). לאציו נשארה במקום הרביעי, לפחות עד המשחק של אינטר נגד יובנטוס. פסקארה נשארה בתחתית הטבלה, 13 נקודות מתחת לקו האדום.

אטאלנטה – קליארי 0:2

"לה דאה" סגרה את המשחק די מהר, כשכבר אחרי ארבע דקות אנדראה קונטי מצא את אלחנדרו גומס בתוך הרחבה, את הכדור לפינה שמאלית. בדקה ה-16 הכפיל הארגנטינאי את היתרון של קבוצתו כשהקפיץ מקצה הרחבה לפינה העליונה של השוער הברזילאי רפאל. 

גומס רשם את שערו השמיני העונה, שהשווה את השיא האישי שלו בסרייה A, והשאיר את אטאלנטה במקום השישי. קליארי לעומתה, ירדה למקום ה-15.



שער שמיני בליגה. גומס (Gettyimages)
 

משחקים נוספים: 

אמפולי – טורינו 1:1

(מנואל פוצ'יארלי 45 / אנדראה בלוטי 11) 

גנואה – ססואולו 1:0 

(לורנצו פלגריני 26) 

קייבו – אודינזה 0:0 

פאלרמו – קרוטונה 0:1

(איליה נסטורובסקי 27)

עוד באותו נושא: לואיס מוריאל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי