Sport1 Banner

ג'רארד דאולופאו: "כיבדנו את החולצה של מילאן"

| צילום: AFP

גיבור הניצחון 0:1 על בולוניה, שנבחר למצטיין: "מרגיש כמו שש נקודות"

(גודל טקסט)

מילאן מקווה שהיא יצאה סוף סוף מהמשבר שפקד אותה אחרי ניצחון החוץ 0:1 על בולוניה באצטדיון "ד'אלה ארה". מאריו פסליץ' כבש שער דרמטי לרוסונרי בדקה ה-89, שנשארו בתשעה שחקנים אחרי הרחקתם של גבריאל פאלטה ויוראי קושקה בצהוב שני.  

עבור מילאן היה זה ניצחון ראשון אחרי חמישה משחקים בכל המסגרות. המאמן וינצ'נזו מונטלה שהיתה עליו ביקורת גדולה אמר בסיום: "זה היה משחק מאוזן. ג'רארד דאולופאו שבישל את השער הציג משחק גדול, אבל אנדראה פולי עשה את ההבדל. היינו זקוקים למבחן אופי". 

"לא הגיע לנו להפסיד במשחקים האחרונים ולכן הניצחון הזה שווה יותר משלוש נקודות רגילות", הוסיף המאמן המנצח. "יש עליות וירידות בכל עונה, אבל ההפסדים ליובנטוס ונאפולי הכאיבו לנו. אני מאמין שעכשיו נעלה למעלה". מילאן מדורגת כעת במקום השביעי, ממש מתחת ליריבתה העירונית אינטר. 


ניצחון ששווה יותר משלוש נקודות. מונטלה (AFP)
 

דאולופאו, שהגיע בהשאלה מאברטון אחרי שלא השתלב אצל הטופיס העונה, אמר: "עוד לא ראיתי משחק כזה בו תשעה שחקנים מנצחים 11. זה היה לילה מדהים ואלה שלוש נקודות עם חשיבות עצומה וההרגשה היא כאילו לקחנו שש נקודות ונתנו כבוד לחולצה של מילאן. אני גם לא חושב שהיו צריכים להרחיק לנו שני שחקנים. יש לנו קבוצה צעירה שעוד יכולה להגיע רחוק". 

שוער מילאן, ג'יאנלואיג'י דונארומה בן ה-17 שוב הוכיח עד כמה הוא שוער ענק כשחסם את השער, אבל קיבל ציון 7 ב"גאזטה דלו ספורט" לעומת 8 של הספרדי שנבחר לשחקן למצטיין. העיתון כתב שגליאני יכול לחייך על הבאתו בסכום אפסי של דאולופאו, שכבר השפיע על מילאן לטובה.

עוד באותו נושא: ג''רארד דאולופאו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי