Sport1 Banner

אלבס סובל משבר, בונוצ'י ייעדר חודשיים

דני אלבס
דני אלבס |

בלם יובנטוס לא ישוב לפני ינואר, המגן הברזילאי ישוב בעוד כארבעה חודשים

(גודל טקסט)

יום שחור ולא שגרתי עבר על יובנטוס. אלופת איטליה שקעה בעיר הנמל גנואה עם 3:1 לא מחמיא במיוחד אמש, בזמן שרומא ומילאן כבר מריחות את הפסגה ורחוקות 4 נקודות מהגברת הזקנה, אך הבעיה של מסימיליאנו אלגרי ושחקניו הולכת ומעמיקה.

 

לא רק ההפסד עמד במוקד, אלא גם העובדה שהביאנקונרי איבדו שני שחקנים מאוד חשובים – המגן דני אלבס סובל משבר בשוקית וצפוי להיעדר למעלה משלושה חודשים, בעוד לאונרדו בונוצ'י סובל מקרע בשריר הירך ולפי הודעה רשמית של יובנטוס ישוב לאחר תקופה המוערכת ב-45 עד 60 ימים.

 

 

הבעיה של יובנטוס חמורה עוד יותר לאור העובדה כי גם הבלמים ג'יורג'יו קייליני ואנדראה ברצאלי פצועים גם הם וספק אם יוכלו לשוב לסגל הקבוצה במשחקים הקרובים.

 

בונוצ'י נאנק מכאבים (Gettyimages)

 

אלגרי האשים בסיום את העליונות הפיזית של גנואה: "אין לי תירוצים. הם ביצעו 25 עבירות לעומת 8 שלנו. בלתי אפשרי לנצח ככה משחק כדורגל. ידענו שגנואה קשוחה ושנצטרך להשתוות אליהם ברמה הפיזית, אבל המחצית הראשונה היתה רעה מאוד. המחצית השניה היתה טובה יותר אך אז כבר היה מאוחר. אולי היתה לנו נפילת מתח בגלל שעלינו לשמינית גמר האלופות. נצטרך ללמוד לקחים".

 


אלבס כואב על הדשא (AFP)

 

יובה לא יכולה להיות שאננה ובעיקר בגלל שמשחקה הבא יהיה נגד אטאלנטה שצברה כבר שישה ניצחונות רצופים וכבר מכנים אותה "לסטר האיטלקית".

 

 

La #primapagina di oggi: Pesto alla genoana, @simeonegiovanni affonda la Juve ⚽ @Atalanta_BC a tutto Gasp  F.1 il re è @nico_rosbergpic.twitter.com/qTTLuD7Y0g

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) November 28, 2016

 

מנגד, גיבור המשחק היה ג'יובאני סימאונה הבן של דייגו מאמן אתלטיקו מדריד. החלוץ בן ה-21 שנרכש בקיץ מריבר פלייט אחרי שהיה מושאל בארגנטינה לבאנפילד כבש צמד ובסך הכל ארבעה שערים העונה.  "אבא שלי אמר לי תמיד שלכבוש שערים נגד יובנטוס זה בדם שלנו. הוא גם כבש נגד יובה ועבורי זה היום הכי מאושר בקריירה שלי", ציין הכוכב הטרי. דייגו סימאונה אגב הכריע בשנת 2000 את יובה עם שער ניצחון עבור לאציו.

 


כוכב השעה, סימאונה (Gettyimages)

עוד באותו נושא: ג''יובאני סימאונה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי