Sport1 Banner

0:2 לנאפולי על גנואה, דרייס מרטנס כיכב

נאפולי חוגגת. זה אפשרי גם מול ריאל?
נאפולי חוגגת. זה אפשרי גם מול ריאל? | צילום: Getty

סוסיאדד רביעית בספרד עם 1:2 בחוץ על אספניול. מיינץ - אאוגסבורג 0:2

(גודל טקסט)

שלושה משחקי מקדימים נערכו הערב (שישי) בליגות הגדולות של אירופה ובמוקד עמד ניצחונה של נאפולי 0:2 על גנואה שהעלה אותה זמנית למקום השני בסריה A, שש נקודות ומשחק עודף על יובנטוס הראשונה. 

בספרד אותתה סוסיאדד על כוונותיה להשיג את הכרטיס לליגת האלופות כשגברה בחוץ 1:2 על אספניול ועלתה למקום הרביעי. בגרמניה ניצחה מיינץ 0:2 את אאוגסבורג ונמלטה מאימת התחתית.

איטליה: נאפולי – גנואה 0:2

דרייס מרטנס פשוט בעונה נהדרת והוא בטח מדיר שינה מעיניו של זינדין זידאן לקראת המפגש מול ריאל ביום רביעי. הבלגי הפנטסטי סיבסב בדקה ה-50 את הגנת גנואה בשער הראשון, כדור הרוחב נהדף היישר לפיוטר זלינסקי שירה את ה-0:1. בדקה ה-68 קיבל מרטנס כדור עומק נהדר, זרק מרטנס והניח כדור על מגש לעמנואלה ג'אקריני שגלגל פנימה, 0:2. לא 1:7 כמו במשחק הקודם בבולוניה ועדיין מרשים.

יארמנדי. גול ענק מול אספניול (AFP)

ספרד: אספניול – סוסיאדד 2:1

הבאסקים ניצחו בארבעה מחמשת משחקיהם האחרונים וקטעו רצף של שלושה ניצחונות למארחת במשחק שכל שער שנפל בו היה יפה מקודמו. איניגו מרטינס שלח כדור עומק ממגרש המגרש שמצא את קרלוס ולה מטעה את דייגו לופס וקובע 0:1 לסוסיאד בדקה ה-26. אספניול השוותה ל-1:1 כעבור תשע דקות בתום מבצע אישי של הרנן פרס שזרק בתוך הרחבה שני מגינים בדרך לרשת. ואז הגיע הרגע הגדול של אסייר יארמנדי שהתקדם עם הכדור בדקה ה-62 וירה פצצה מ-30 מ' לחיבורים, 1:2 לסוסיאדד.

גרמניה: מיינץ – אאוגסבורג 0:2

למיינץ: לבין אוזטנלי (31) חאריו סמפריו (62 בפנדל)

עוד באותו נושא: אסייר יארמנדי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי