Sport1 Banner

שיא ענק להיגוואין שכבש במספרת, 0:4 לנאפולי

השווה שיא השערים מ-1929
השווה שיא השערים מ-1929 | צילום: Gettyimages

שלושער לארגנטיני, שהבקיע 36 שערים והוביל את קבוצתו לאלופות. 1:3 לרומא על מילאן

(גודל טקסט)

הליגה האיטלקית מגיעה לסיום העונה, זהות האלופה הוכרעה מזמן והיום נקבע שנאפולי תהיה סגניתה. רק לפני שנה התכולים פספסו ברגע האחרון את המקום המוליך ליגת האלופות כשגונסאלו היגוואין כבש צמד והחמיץ פנדל והפעם התסריט היה שונה לחלוטין. הנאפוליטנים ניצחו בביתם את פרוזינונה 0:4 בזכות שלושער של הארגנטיני והבטיחו את הכרטיס לשלב הבתים במפעל האירופי הבכיר.

נראה שהיגוואין אוהב במיוחד את המשחקים נגד היורדת הטרייה לסריה B. במשחק הקודם בין שתי הקבוצות הוא כבש שני שערים, כולל אחד בסלאלום ענק וגם היום חגג מולה עם שלושה נוספים. החלוץ סיים את העונה עם שער במספרת שהעלה את מאזנו ל-36 שערים בליגה ובכך השווה את שיא השערים לעונה בכל הזמנים מאז 1929 אז עשה זאת חלוצה של טורינו ג'ינו בארזטי.  

מילאן – רומא 3:1

רומא עוד קיוותה בתחילת המשחק להשיג את הכרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות ופתחה את המשחק בסערה שכבר בדקה ה-19 העלה מוחמד סאלח את אותה ליתרון. המארחים שאיבדו כבר עניין בליגה לא היוו יריב שקול ורבע שעה בתוך המחצית השניה הג'ילארוסי הכפילו את התוצאה כשמיראלם פיאניץ' מצא את אל-שעראווי שהכניע את ג'יאנלואיג'י דונארומה ולא חגג מול קבוצתו לשעבר. לקראת הסיום, אמרסון כבש את שער הבכורה שלו העונה והעלה ל-0:3, קרלוס באקה הספיק רק לצמק.


כבש ולא חגג. אל שעראווי (gettyimages)

הרכבים

מילאן: ג'יאנלואיג'י דונארומה, אלכס (דווידה קלאבריה, 66), פיליפ מקסס, מתיה דה שיליו, אלסיו רומאניולי, יוראי קוצקה, אנדראה ברטולאצ'י (ג'יאקומו בונאבנטורה 57), מנואל לוקאטלי, קייסוקה הונדה, מריו באלוטלי (לואיז אדריאנו, 46), קרלוס באקה.

רומא: וויצ'ך שצ'סני, קוסטאס מנולאס, אנטוניו רודיגר, דניאלה דה רוסי, לוקאס דין, ראג'ה נאינגולן, מיראלם פיאניץ', קווין סטרוטמן (פרנצ'סקו טוטי, 63), מוחמד סאלח, אלסנדרו פלורנצי, סטפן אל-שעראווי.

מהלך המשחק: 

דקה 19

0:1 לרומא: סטרוטמן מכניס כדור חכם לסאלח והמצרי בועט לפינה הרחוקה וכובש.

דקה 60

0:2 לרומא: פיאניץ' מצא את אל-שעראווי שהשתחל בין ההגנה של הרוסונרי ודחק מקרוב.

דקה 82

0:3 לרומא: אמרסון, שעלה רק 4 דקות לפני, השתלט על כדור ריבאונד וכבש את שער הבכורה שלו העונה.

דקה 87

מילאן מצמקת ל-3:1: באקה השתלט על הגבהה מהאגף הימני וכבש מקרוב מול שצ'סני.

ססואולו – אינטר 1:3

אינטר שהבטיחה את המקום הרביעי רצתה לסיים את העונה בטעם מתוק אבל הירוקים שחורים לא התכוונו לתת לה לעשות זאת. כבר בדקה השישית מתאו פוליטאנו ניצל בלאגן בהגנת האורחים והעלה את ססואולו ליתרון, ו-20 דקות לאחר מכן לורנצו פלגריני הכפיל. רודריגו פלאסיו החזיר את הנראזורי לעניינים כשצימק בדקה ה-31 אבל פוליטאנו השלים צמד ושמר על יתרון שני השערים שנשאר עד לסיום.


סיימו את העונה בניצחון (gettyimages)

עוד באותו נושא: פרוסינונה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי