Sport1 Banner

צפו: 1:4 מוחץ לרומא על לאציו, טוטי לא שותף

צפו בתקציר
צפו בתקציר |

היגוואין כבש והורחק בהפסד של נאפולי לאודינזה, מילאן נכנעה 2:1 לאטאלנטה

(גודל טקסט)

יובנטוס היא המרוויחה הגדולה מהמחזור ה-31 באיטליה. נאפולי נוצחה אצל אודינזה ואילו רומא התקרבה אליה כדי ארבע נקודות אחרי חגיגה ו-1:4 בדרבי על לאציו, חגיגה שנפגעה מעט כשפרנצ'סקו טוטי יובש במה שעשוי להיות הדרבי האחרון שלו. גונסאלו היגוואין הורחק והשתולל בהפסד נאפולי, גם מילאן ואינטר נפלו.

 

  • הצטרפו לעמוד הפייסבוק של ספורט1

 

לאציו – רומא 4:1

הג'יאלורוסי הוכיחו מי הכי יפה בעיר די בקלילות. הדרבי של בירת איטליה לא ישפיע אולי על גורל העונה אך שני סיפורים ליוו אותו.

 

פרנצ'סקו טוטי שקיווה לרשום את הופעתו האחרונה בדרבי, אך נותר על הספסל לאורך כל 90 הדקות. הקהלים השרופים של שתי הקבוצות החליטו להחרים את ההתמודדות.

 


שחקני רומא חוגגים עליונות ברורה (AFP)

 

זה החל שער של סטפן א-שערוואי בדקה ה-16, אדין דז'קו המחליף הוסיף ארבע דקות לאחר שנכנס (64). בדקה ה-75 מרקו פארולו הצליח לצמק אך אלסנדרו פלורנצי (83) בבעיטה מרחוק ודייגו פרוטי (88) חתמו השפלה גדולה לנשרים. רומא התקרבה לנאפולי ואולי ספאלטי עוד יסיים שני.

 


פלרונצי בטירוף אחרי השער שלו (AFP)

 

אטאלנטה – מילאן 1:2
עוד הפסד לחבורה של מיכאלוביץ' שרחוקה שש נקודות מאינטר לה משחק חסר. זה החל עם פנדל של לואיז אדריאנו בדקה ה-5, אך מאוריסיו פינייה איזן לפני ההפסקה ומארטן דה רון ההולנדי סידר לאלחנדרו גומס את שער הניצחון עבור הקבוצה מברגמו שהתרחקה שמונה נקודות מהקו האדום.

 


גומס חוגג על מילאן האומללה (AFP)

 

 

אודינזה – נאפולי 1:3 
התכולים של מאוריציו סארי הרימו ידיים? ככה זה נראה באיצטדיון פריולי היפהפה. ברונו פרננדש העלה את המקומים ליתרון בפנדל (14), לפני שגונסאלו היגוואין השווה עם שער הליגה ה-29 שלו העונה בדקה ה-24. אלא שזה לא היה היום של פיפיטה. 

הקשר הפורטוגלי של אודינזה השלים צמד אישי רגע לפני השריקה להפסקה ובמחצית השניה סיריל ת'רו הגדיל את הפער (57). היגוואין הורחק בדקה ה-75 ונאפולי איבדה תקווה לחזור למשחק. אולי גם למאבק על התואר. הפער מיובנטוס עדיין עומד על 6 נקודות ועכשיו הגברת הזקנה כבר לא טרודה בענייני האלופות ומפנה את כל המשאבים לליגה.


הזברות חוגגים, היגוואין בדיכאון (Gettyimages)

אינטר – טורינו 2:1 

הנראזורי קיוו לעקוף את פיורנטינה בדרך למקום הרביעי, אבל שוב הוכיחו חוסר יציבות וחוסר שליטה. מאורו איקארדי אמנם העלה את המארחת ליתרון מהנקודה הלבנה (17), אבל כריסטיאן מולינארו השווה (55) והמקומיים קרסו. ז'ואאו מירנדה הורחק (57) וגם יוטו נגאטומו ראה את הכרטיס האדום (72) לפני שאנדראה בלוטי השלים מהפך בפנדל משלו (73).

פיורנטינה – סמפדוריה 1:1
וינצ'נזו מונטלה פגש את האקסית אותה אימן בשנים האחרונות ופגע במירוץ שלה לעבר המקום השלישי. יוסיף' איליצ'יץ' כבש ראשון לוויולה (24), אך ריקי אלבארס הארגנטיני שהושאל בינואר איזן (39) והשיג נקודה חשובה במאבקי התחתית של האורחים שרחוקים ארבע נקודות מהקו האדום.

יתר התוצאות: גנואה – פרוזינונה 0:4, קייבו – פאלרמו 1:3.


איקארדי, הבקיע והפסיד (gettyimages)

עוד באותו נושא: פרנצ'סטו טוטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי