Sport1 Banner

פירלו: פוגבה הטוב בעולם לגילו, הוא שווה כל סכום

סיפור אהבה איטלקי-צרפתי
סיפור אהבה איטלקי-צרפתי |

המאסטרו האיטלקי הרעיף שבחים: "סיטי תצטרך לשבור שיא ההעברות"

(גודל טקסט)

כוכב יובנטוס לשעבר, אנדראה פירלו, ציין בראיון כי מנצ'סטר סיטי תצטרך לשבור את שיא ההעברות ששייך לגארת' בייל (85 מיליון ליש"ט, 100 מיליון יורו) כדי לרכוש את פול פוגבה מיובנטוס: "סיטי לא תצטער על כך. פפ גווארדיולה יוכל לבנות קבוצה חדשה סביבו", אמר הקשר.

 

"יובנטוס לא רוצה למכור את פוגבה, אבל לפעמים אתה יכול לקבל סכום על שחקן אחד ולרכוש קבוצה שלמה במקומו. אם הוא יגיע לסיטי יהיה להם שחקן שכל הקבוצה תיבנה סביבו להרבה זמן ואם הוא יעזוב את יובה זה יהיה רק תמורת שיא עולמי", ציין המאסטרו האיטלקי. סיטי אגב כבר נדחתה בקיץ כשהציעה 75 מיליון יורו על הצרפתי המוכשר.

 

 

"בגיל 23 פוגבה הפך בתפקיד שלו לשחקן הטוב ביותר בעולם. שיחקתי עם כמה שחקנים גדולים בקריירה שלי והוא השחקן הכי טוב בעולם ששיחקתי איתו לגיל שלו. מהרגע הראשון שהתאמן איתנו ביובנטוס ראינו שהוא משהו מיוחד. לא האמנו שמנצ'סטר יונייטד נתנה לו ללכת. מאז הוא השתפר בצורה ניכרת כשחקן ומבחינה פיזית", המשיך להרעיף מחמאות.

 


פוגבה עם פירלו. הצרפתי לוהט (Gettyimages)

 

המנג'ר המיועד של הסיטיזנס, פפ גווארדיולה נתן רשימה ארוכה של רכש למנהל המקצועי, צ'יקי בגירסטיין, שכוללת את פוגבה, מארק אנדרה טר שטגן, אילקאיי גונדוגאן, ייטרו וויליאמס (איינדהובן), לירו סאנה ואיסקו. הוא מקווה לשים את היד על רובם כשהמועדון הקציב 200 מיליון ליש"ט לרכש.

עוד באותו נושא: אנדראה פירלו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי