Sport1 Banner

פירלו: באלוטלי מתסכל נורא, שיפסיק להתבזבז

יכול לחזור לטופ?
יכול לחזור לטופ? |

הקשר האיטלקי הוותיק דרבן את חברו לנבחרת לשעבר: "יכול להגיע לטופ"

(גודל טקסט)

למרות האופי הבעייתי שלו, מריו באלוטלי היה עד כמה לפני שנים אחד השחקנים המבטיחים באיטליה. החלוץ שזכה באליפות עם מנצ'סטר סיטי ב-2012 וכבש צמד בחצי גמר היורו נגד גרמניה באותה שנה, היה בדרך הבטוחה להצלחה, אלא שכיום הקריירה שלו נמצאת בנסיגה רצינית.

חברו של באלוטלי לנבחרת איטליה לשעבר אנדראה פירלו, קרא לו להפסיק לבזבז את הכשרון שלו: "הוא מתסכל אותי נורא, אבל יש לי עוד סיכוי להשפיע עליו. שיחקתי עם כמה מהחלוצים הטובים בעולם, ואני יכול להגיד בביטחון שיש לו את הנתונים להיות כזה".

פירלו המשיך להגן על החלוץ: "מריו לא צריך להיות דמות שהתקשורת מתייחסת אליו רק בשביל סיפורים טובים מחוץ לכדורגל, אסור לשכוח איזה שחקן מיוחד הוא. הוא שיחק בכל כך הרבה מועדונים גדולים, וצריך לזכור שהוא רק בן 25. יש לו עוד זמן להיות בטופ".

באלוטלי חזר לליברפול לאחר שעבר עונת השאלה במילאן. החלוץ לא נמצא בתוכניות של יורגן קלופ, וכעת המייטי רדס מחפשים קבוצה שתסכים לקלוט אותו. "קראתי על כך שמקשרים בינו לבין מועדונים בסין", אמר פירלו. "עם כל הכבוד לליגה שם, מריו לא צריך ללכת לשם עדיין. הוא מכיר את האיכויות שלו ומעכשיו זה תלוי רק בו". 


באלוטלי מתסכל את המאסטרו (gettyimages)

עוד באותו נושא: אנדראה פירלו, מריו באלוטלי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי