Sport1 Banner

ניצחון שישי ברצף ליובנטוס, 1:2 גדול על מילאן בסן סירו

ניצחון גדול ליובה
ניצחון גדול ליובה | צילום: Gettyimages

אלכס כבש בנגיחה, לפני שמנדז'וקיץ' ופוגבה הפכו. הפער מנאפולי קפץ ל-9

(גודל טקסט)

אם למישהו היו יומרות להפיל את הגברת הזקנה בזירה המקומית, אז כנראה שההדחה מליגת האלופות הרסו לו את התכניות. יובנטוס ניצחה בפעם השישית ברציפות בליגה האיטלקית, הפעם עם חזרה מפיגור בדרך ל-1:2 על מילאן בסן סירו. 

בזכות הניצחון נותרו הרוסונרי במרחק עצום מהמקום שמוביל לעונה הבאה בליגת האלופות, בעוד שיובנטוס פתחה לפחות זמנית פער של 9 נקודות מסגנית המוליכה נאפולי. התכולים של מאוריציו סארי צפויים להתקרב אחרי שיארחו את נועלת הטבלה ורונה. 

אז הבחורים של סינישה מיכאילוביץ' הגיעו עם המון בטחון ואפילו הובילו משער בנגיחה של אלכס (18), שסיפק 3 משמונת השערים של מילאן העונה אחרי הרמת קרן. אלא שלחבורה של מקסי אלגרי, המאמן שהוביל את הרוסונרי לאליפות האחרונה שלהם, יש הרבה יותר כלים כדי לעשות נזק ליריבות. 


פוגבה, השלים את המהפך (gettyimages)

אלבארו מוראטה בישל למריו מנדז'וקיץ' את השוויון בשיתוף פעולה מרשים (27) ובדקה ה-65 פול פוגבה השווה בבעיטה לקרקע ומעל השוער הצעיר ג'יג'י דונארומה, שנותר פשוט חסר אונים. מהעבר השני ג'יג'י בופון הראה לו שיש עוד מה ללמוד עם שתי הצלות מרהיבות, שלאחר אחת מהן הגיע שער הזוי של מריו באלוטלי בעזרת היד. הגול נפסל, החלוץ הוצהב. 

לפני המשחק נערך בסן סירו טקס מחיאות כפיים מרגש לזכרו של צ'זארה מאלדיני, שחקן ומאמן העבר שהלך לעולמו במהלך השבוע החולף. אוהדי מילאן סיפקו תפאורה מרשימה מאוד, אבל כאמור קיבלו בהמשך עוד סיבה לצאת עצובים. 

במחזור הבא תארח יובנטוס את פאלרמו, בעוד שמילאן תצא לביקור לא פשוט אצל סמפדוריה – קבוצתו לשעבר של המאמן מיכאילוביץ'. סביר להניח שגם בגנואה לא יעשו לו הנחות.


טקס מרגש בסן סירו (gettyimages)


עשו לו כבוד (gettyimages)


מי למעלה ומי למטה (gettyimages)


אין להם מה לחפש בצמרת (gettyimages)

עוד באותו נושא: ג'יג'י בופון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי