Sport1 Banner

ניצחון סוער ללאציו, 0:3 לגנואה על סמפדוריה

לאציו
לאציו | צילום: gettyimages

שני פנדלים מוחמצים וגם שני אדומים לרומאים. פיורנטינה סיימה ב-0:0 עם פאלרמו

(גודל טקסט)

אחרי שפרנצ'סקו טוטי חגג ניצחון ובישול בהופעתו ה-600 בליגה, היריבה העירונית לאציו ניצחה את קארפי מהתחתית במשחק סוער במיוחד. גנואה דרסה את סמפדוריה בדרבי עירוני לוהט ופאלרמו איבדה נקודות חשובות אצל פיורנטינה. 

קארפי – לאציו 3:1 

המארחת הייתה חייבת לנצח כדי לנשום מעט לרווחה במאבקי התחתית, אבל האורחים מרומא פתחו חזק יותר וניצלו את פערי האיכות. מילאן בישבאץ' כבש ראשון (23), אנטוניו קנדרבה הכפיל את הפער (32) ומירוסלב קלוזה הוותיק נעץ את השלישי (73). 

בין לבין המקומיים בזבזו שני פנדלים, כאשר שער מצמק של ג'רי מבאקוגו וכרטיסים אדומים ללוקאס ביליה ופיליפ ג'ורג'ביץ' לא הרסו למאמן סימונה אינזאגי את הביקור. לאציו כבר לא תגיע לאירופה העונה, אבל לפחות תסיים את העונה עם חיוך. 


קנדרבה, ניצחון על כבוד (gettyimages)

סמפדוריה – גנואה 3:0 

חגיגה ענקית לבחורים של ג'יאן-פיירו גאספריני באחד ממפגשי הדרבי הכי חמים באירופה. לאונרדו פאבולטי הבקיע את הראשון בשלב מוקדם (3) ובישל את שני השערים הבאים לסוסו הספרדי (26 ו-74). ניצחון על הכבוד. 


דרבי לוהט בגנואה (gettyimages)


הייתה גם הצגה ביציעים (gettyimages)

פיורנטינה – פאלרמו 0:0 

האורחים מסיציליה קיוו להפתיע בפירנצה בניסיון להישאר בליגה, אך הצליחו רק לבלום את הסגולים של פאולו סוזה על משחק רביעי ברציפות בלי ניצחון. הבחורים של דוידה בלארדיני מגיעים למחזור האחרון עם יתרון נקודה מעל לקו האדום, כאשר היריבה הבאה היא היורדת ורונה. 

תוצאות נוספות: פרוזינונה – ססואולו 1:0, אטאלנטה – אודינזה 1:1.

עוד באותו נושא: פאלרמו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי