Sport1 Banner

נחתמה מכירת אינטר לסינים, הבעלים סימן יעד

אריק תוהיר
אריק תוהיר | צילום: gettyimages

קבוצת סונינג רכשה 68.5% מהמועדון. תוהיר: "במו"מ עם קנדרבה וברארדי"

(גודל טקסט)

אינטר נמכרה באופן רשמי לקבוצת Suning הסינית, שרכשה 68.55 אחוזים מהמניות של המועדון האיטלקי וכעת מינתה גם דירקטוריון חדש. הנשיא האינדונזי אריק תוהיר ממשיך לשאת בתפקיד, כאשר הבעלים החדש הוא ז'אנג ג'ינגדון. 

"אני שמח להודיע שאני עדיין נשיא אינטר ושאני מחזיק ב-31 אחוזים מהמניות", הצהיר תוהיר, שגם הכריז על השקת תכנית השקעה בת 5 שנים שמטרתה להחזיר את הנראזורי לפסגת הכדורגל האירופאי: "זו הפעם הראשונה בהיסטוריה שמועדון סיני הופך לבעל המניות העיקרי במועדון אירופאי. נכבד את שורשי המועדון. כדי להישאר תחרותיים צריך להשקיע וזה מה שקבוצת סונינג מבטיחה". 

מייקל בולינגברוק, שימשיך לשמש כמנכ"ל אינטר, אמר: "זה כבוד עבורי. ההכנסות שלנו עלו מ-160 מיליון יורו בעונת 2014/15 ל-186 מיליון יורו בעונת 2015/16. אנחנו מצפים לעליה נוספת. הליגה האירופית היא תמיד צעד קדימה לעבר ליגת האלופות, שזו המטרה האמיתית שלנו. כבר יש לנו 135 מיליון אוהדים ברחבי העולם ונגדיל גם את המספר הזה". 


אריק תוהיר, לא חוזה מהפכות (gettyimages)

"אינטר רוצה לזכות באליפות ובליגת האירופית בעונה הקרובה", הבהיר הבעלים הסיני ז'אנג ג'ינגדון. "אני רוצה לברך את נבחרת איטליה שעלתה לרבע גמר היורו. אני רוצה להודות לנשיא האגדי (מאסימו) מוראטי על האמון שנתן בי. יש לחץ כי יש עלינו הרבה אחריות. תמיד רשמנו רווחים מסביב לעולם ואנחנו ענקי כלכלה בסין. אנחנו מודעים לכך שזה מועדון איטלקי. זה יהיה מועדון סונינג-איטלקי, השילוב בין שני הגופים יוביל להצלחה". 

בנוגע לתכניות המקצועיות אמר הנשיא אריק תוהיר: "הבענו אמון במאמן רוברטו מנצ'יני, היה שיפור בעונה האחרונה. אנחנו רוצים להגיע לליגת האלופות כדי שנוכל לפעול בצורה עקבית. אנחנו במשא ומתן עם ברארדי וקנדרבה. לא הרבה ישתנה ב-1 ביולי. ב'סונינג' שוקלים להביא את גבריאל ז'סוס ויש לנו מחלקת נוער מהחשובות באיטליה. אנחנו רוצים לפתוח אקדמיה של אינטר בננג'ינג ולגדל שחקנים סינים".


קנדרבה, אחרי היורו יגיע לאינטר? (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי