Sport1 Banner

לפני באר שבע: 1:2 עצבני לאינטר משער בדקה ה-91

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי |

צמד של מאורו איקרדי מחק פיגור מול פסקארה. בחמישי: ברק בכר בסן סירו

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תעלה ביום חמישי לדשא בסן סירו, האיצטדיון בו נערך גמר הצ'מפיונס האחרון. מי שתחכה על הדשא זו קבוצה שרחוקה מאוד כיום מהרמה של ליגת האלופות, אבל עדיין מעצמה אירופאית. למרות שהיא נאלצת לירוק דם כדי לנצח יריבה כמו פסקארה. 

רגע לפני שהיא יוצאת לדרך גם באירופה, אינטר השיגה ניצחון ראשון העונה בליגה האיטלקית עם 1:2 דרמטי על פסקארה. אולי המילה דרמטי לא מספיק מספרת את הסיפור, שהיה בעיקר מתוח, לחוץ ועצבני. ובכל זאת, יש לנראזורי על הדשא סקורר אחד גדול. 

מאורו איקרדי, שלפני שנתיים היה מלך שערי הסרייה A (במשותף עם לוקה טוני), היה ספק הסחורה התורן. דווקא פסקארה עלתה ליתרון באיצטדיון האדריאטי משער של ז'אן-כריסטוף בהבק (63). פרנק דה בור, שהחליף על הקווים את רוברטו מנצ'יני, ערך חילוף משולש בדקה ה-75 והפעיל על מהירות גבוהה יותר את מכבש הלחצים. מי שכבש עבורו היה מישהו שכבר פתח בהרכב. 


פרנק דה בור, עבר כמה רגעי לחץ (gettyimages)

בדקה ה-77 מצא אבר באנגה את מאורו איקרדי והחלוץ המשיך לרשת. הלחץ הלך והתגבר ובדקה ה-90+1 שיתוף הפעולה חזר על עצמו. הקשר הארגנטיני הגביה, בן ארצו השתלט ונעץ כדור שטוח ברשת. 1:2 דרמטי לאינטר, שצברה 4 נקודות מ-9 הראשונות. 

ביום חמישי הקרוב תארח אינטר את הפועל באר שבע. ברור שהאיטלקים פייבוריטים לניצחון, אבל אל תתפלאו אם יתקשו קצת מול הקבוצה המסודרת של ברק בכר. מיד אחר כך כבר מחכה להם מפגש לוהט מול יובנטוס.

עוד באותו נושא: אבר באנגה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי