Sport1 Banner

טוטי נגד היגוואין: "הלך עם הכסף ולא עם הלב"

היגוואין. יובנטוס אישרה את צירופו
היגוואין. יובנטוס אישרה את צירופו | צילום: אילוסטרציה

קפטן רומא ביקר בחריפות את כוכבי יובנטוס החדשים. מארוטה עדכן לגבי פוגבה

(גודל טקסט)

נראה שההכרזה על חתימתו של גונסאלו היגוואין ביובנטוס היא עניין של שעות ספורות, לאחר שמנכ"ל הגברת הזקנה בפה מארוטה אישר כי המועדון ביצע את כל המהלכים הדרושים להשלמת העסקה.

"הפקדנו את החוזה של היגוואין", אמר המנכ"ל על מעברו הצפוי של הארגנטיני בן ה-28 של נאפולי, שלמעשה נמכר עבור 90 מיליון יורו, "אנחנו עשינו את שלנו".

מארוטה אף התייחס בקצרה למכירתו האפשרית של פול פוגבה למנצ'סטר יונייטד ואמר: "נראה איך דברים יתפתחו. בשלב זה המו"מ הופסק".

מי שלא אהב לראות את העסקאות האחרונות שבצעה האלופה בחמש השנים האחרונות הוא הקפטן הנצחי של רומא, פרנצ'סקו טוטי שביקר את צירופם של גונסאלו היגוואין ומיראלם פיאניץ'.

טוטי. הסמל האחרון בעידן הכדורגל המודרני? (Gettyimages)

השניים הצטרפו הקיץ ליובנטוס מרומא ומנאפולי עבור סכומי עתק, ואולי הקשר האחרון שאפשר לכנותו "סמל" התייחס לנושא בזעם: "שחקני כדורגל הם כמו נוודים בימינו. הם הולכים אחרי הכסף ולא אחרי הלב, זה אולי ההבדל היחיד ביני לבין כל השאר".

טוטי המשיך במתקפה על המרדף אחר הכסף הגדול ואמר: "אין כמעט אנשי ספורט שהולכים אחרי הלב. אם הייתי חושב על כסף, הייתי עוזב את רומא כבר לפני עשור. מבחינתי המשחק הוא סביב תשוקה, ולא קשור לכסף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי