Sport1 Banner

דל פיירו: "טוטי הוא סמל ועכשיו הוא במצב קשה"

טוטי
טוטי |

קפטן יובה לשעבר נותן גיבוי לקיסר, שעל הכוונת ביפן, באנגליה ובאיחוד האמירויות

(גודל טקסט)

אלסנדרו דל פיירו נאלץ לעזוב את יובנטוס כדי להמשיך בקריירה פעילה כשחקן, עוד סיבה בגללה הוא יודע להתייצב לצד פרנצ'סקו טוטי. הקיסר של רומא עובר תקופה לא פשוטה תחת המאמן לוצ'יאנו ספאלטי והסמל של יובנטוס לשעבר מיהר להעניק לו גיבוי. 

"אנחנו קרובים כי שיחקנו יחד בנבחרת, אבל אני יודע מניסיון שטוטי חווה מצבים קשים מאוד", אמר דל פיירו באירוע חברתי בו לקח חלק. "לא משנה איך זה יסתיים, אני תמיד חושב עליו בתור אחד מהשחקנים שתמיד יהיו הסמל של המועדון בו שיחקו". 

"הוא היה חבר נהדר לקבוצה, תמיד הסתדרנו מצוין בינינו", גילה הנסיך, שעבר אחרי 19 עונות ביובנטוס לסידני מהליגה האוסטרלית. "מעבר לכשרון יוצא הדופן שלו, הוא תמיד הציג עצמו כאדם מאוד אינטליגנטי. אני מאחל לו המון הצלחה ואני מקווה לראות אותו בקרוב". 

דל פיירו וטוטי, חברים גם מרחוק (gettyimages)

על פי פרסומים באיטליה, מועדונים מיפן ואיחוד האמירויות הערביות הצטרפו ללסטר וניו יורק קוסמוס במירוץ להחתמתו של פרנצ'סקו טוטי. חוזהו של קפטן רומא בן ה-39 אמור להסתיים בקיץ וכרגע לא נראה שהג'יאלורוסי יציעו לו חידוש חוזה בתור שחקן. 

אל-ג'זירה ואל-אהלי הן שתי הקבוצות מאיחוד האמירויות שינסו לצרף את טוטי, כאשר בשורות הראשונה שבהן משחק מירקו ווצ'יניץ', שחקן יובנטוס ורומא לשעבר. החלטה סופית צפויה להתקבל בסיום העונה בפגישה בין טוטי לנשיא המועדון ג'יימס פאלוטה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי