Sport1 Banner

דיווח: טוטי יאריך חוזהו ברומא בעונה נוספת

טוטי מעל כולם
טוטי מעל כולם |

ה"קיסר" יזכה להגשים את חלום הפרישה. מראדונה: "היגוואין יימכר"

(גודל טקסט)

בשורה משמחת לאוהדי רומא. אחרי העימותים הבלתי פוסקים בין פרנצ'סקו טוטי למאמן לוצ'יאנו ספאלטי, הכוכב הוותיק של רומא בכל זאת יגשים את החלום שלו לפרוש במדי הג'יאלורוסי בגיל 40 אחרי שלפי דיווחים בארץ המגף האריך את חוזהו ברומא לעונה נוספת.

 

האתר האיטלקי "קאלצ'ומרקטו" דיווח שברומא החליטו להיענות לבקשתו ולהחתים אותו. במשחקים האחרונים הוא היה שחקן מפתח בקאמבק של רומא כשכבש בדקות האחרונות. גם אמש (שני) שיחק עשר דקות נגד נאפולי והספיק לבשל את שער הניצחון לראג'ה נאינוגולן. הודעה רשמית של רומא צפויה בימים הקרובים.

 

 

ההפסד של נאפולי מהווה עוד אכזבה לקבוצה שניסתה שוב לזכות באליפות וכשלה. בתוך כך, הצהיר כוכב העבר של נאפולי, דייגו מראדונה שהקבוצה אותה הוליך לאליפות תמכור את החלוץ המצטיין, גונסאלו הידוואין שהבקיע העונה 30 שערים.

 

"אני חושב שהם ימכרו אותו כדי לגייס כסף לקבוצה. הוא לא יכול לחזור על עונה דומה גם בשנה הבאה. הוא כבש כמעט בכל משחק. אני מכיר את הנשיא אאורדליו דה לורנטיס ולדעתי הוא ירצה למכור", ציין מראדונה. מי שרוצה את היגוואין היא צ'לסי בה יאמן שנה הבאה אנטוניו קונטה.

 

מראדונה גם מתח ביקורת על כך שבאיטליה עזרו ליובנטוס לזכות באליפות: "אם נאפולי לא היתה נלחמת על התואר קשה להאמין שהיו מרחיקים את היגוואין לשלושה משחקים. לא היה מגיע לרומא לנצח את נאפולי. תיקו היה משקף".

 


היגוואין, יימכר בקיץ? (Gettyimages)

 

יחד עם זאת ציין כוכב העבר: "הגיע להם לזכות, אבל היה להם הרבה מזל. בעיקר מהכיוון של נאפולי. מאוריציו סארי הסתכל על הספסל שלו ולא היו לו הרבה שחקנים שיכול היה להכניס לעומת יובה. זה ההבדל", סיכם.

עוד באותו נושא: פרנצ'סטו טוטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי