Sport1 Banner

דה בור עשוי להיות מפוטר מאינטר עד יום רביעי

ההולנדי ישלם את המחיר?
ההולנדי ישלם את המחיר? |

הנראזורי הפסידו 2:1 לאטלאנטה וההולנדי שוב על הכוונת. מי יחליפו?

(גודל טקסט)

ימי החסד של פרנק דה בור באינטר עומדים להיגמר. הנראזורי הפסידו לאטלנטה 2:1, וכרגע הם רק במקום ה-14 בטבלה אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון ושלושה הפסדים אחרונים. נראה שהמאמן ההולנדי עומד לשלם את המחיר.

אינטר שהפסידה להפועל באר שבע בליגה האירופית 2:0, מתקשה להתאושש עם מאמן אייאקס לשעבר אחרי שהפסידה בסך הכל שישה מ-12 המשחקים אותם ניהל מאז הגיע. לפי "סקיי איטליה" המשחק הקרוב ביום רביעי מול טורינו בסן סירו ייקבע סופית את גורלו.

לפי דיווחים נוספים יש סבב שיחות בין הנהלת אינטר לבעלים מסין, שעשוי להסתיים בפיטורי המאמן עוד לפני המשחק מול טורינו. הנשיא אריק טוהיר, המנכ"ל מיכאל בולינברוק והאחראי מטעם סונינג פיירו אסילו סבורים שדה בור לא יוכל להרים את הקבוצה. 

המועמד המרכזי להחליפו הוא לאונרדו שהיה מאמן זמני אחרי שרפא בניטס פוטר בדצמבר 2010. שחקן אינטר לשעבר אנדראה מנדורליני, שאימן את ורונה ואטלנטה מועמד אף הוא. גם מאמן לאציו לשעבר סטפנו פיולי ופרנצ'סקו גווידולין שפוטר מסוונזי על הכוונת. 


מי יושיע את אינטר? (gettyimages)

"זו לא הייתה אינטר שלי", אמר דה בור אחרי ההפסד לאטלנטה. שער של מאורו איקרדי בוטל בגלל עבירה על השוער. אוהדי אינטר כעסו על המאמן ההולנדי שהשאיר על הספסל את אנטוניו קנדרבה, אבר באנגה וגבריאל ברבוסה. מאמן אטלנטה ג'יאן פיירו גאספריני, שפוטר מאינטר לפני ארבע שנים עקץ: "זה היה קשה רק ממש בהתחלה, אבל אחר כך היה קל וניצחנו בזכות".

במשחק נוסף שנערך אתמול, רומא עלתה למקום השני כשהיא במרחק שתי נקודות מיובנטוס אחרי ניצחון משכנע של 1:4 על פאלרמו. לוצ'יאנו ספאלטי לא יצא מגדרו: "אנחנו צריכים להיות עקביים. זה ניצחון חשוב שעזר לנו לקצץ את הפער בטבלה. אנחנו מרגישים לחץ לנסות להשיג את יובנטוס. אני מרוצה שכמה שחקנים כבשו. כשאחד כובש 23 שערים בעונה זה לא טוב לקבוצה". סטפן אל שעראווי: "ניצחנו, כי נמנענו מטעויות שעשינו בעבר".

עוד באותו נושא: פיטורים, פרנק דה בור, רומה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי