Sport1 Banner

ברצלונה ויונייטד במירוץ אחרי מיראלם פיאניץ'

פיאניץ'. ביקוש רב לבוסני המעולה
פיאניץ'. ביקוש רב לבוסני המעולה |

קשר רומא שיחק בעבר תחת לואיס אנריקה, מוריניו ביקש אותו מוודוורד

(גודל טקסט)

ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד הגבירו הילוך בכל הקשור למיראלם פיאניץ'. דיווחים שפורסמו במקביל באיטליה, ספרד ואנגליה טוענים שאלופת ספרד והשדים האדומים מתכוונות לשלם 38 מיליון יורו לרומא כי שמצוין בסעיף השחרור של הקשר הבוסני.

 

פיאניץ' נתן עונת שיא בג'יאלרוסי עם עשרה שערים ו-12 בישולי ב-33 משחקים בסריה אה. כמו כן כבש שער ובישל שניים נוספים בליגת האלופות, שם סיימה רומא את דרכה בשלב שמינית הגמר בהפסד כפול (2:0 ו-2:0) לריאל מדריד.

 

 בגאזטה דלו ספורט נכתב כי הבוסני נוטה להעדיף את בארסה בגלל לואיס אנריקה שאימן אותו בעבר ברומא. מנגד טוען המנ'צסטר איבנינג ניוז כי ז'וזה מוריניו, מנג'ר יונייטד, סימן את פיאניץ' כרכש מוביל ואף העלה את שמו במפורש בשיחה עם מנכ"ל המועדון אד וודורד. בעוד שאצל המיוחד ברור כי הבוסני יהיה בהרכב, בברצלונה הוא יהיה חלק מרוטציה עם אנדרס אינייסטה ואיבן ראקיטיץ'.

 

פיאניץ'. יתאחד שוב עם אנריקה? (Gettyimages)

 

גם צ'לסי ויובנטוס הוזכרו בהקשר של הבוסני אבל כעת נראה שהבלאוגרנה והשדים האדומים הפכו למובילות ולמועדפות עליו. פרט לסעיף השחרור הלא גבוה יש בהחתמת פיאניץ' יתרון נוסף והוא שהוא יגיע רענן ולתחילת ההכנות לעונה החדשה משום שבוסניה לא עלתה ליורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי