Sport1 Banner

אלגרי: "ההפסד לאינטר צריך ללמד אותנו לקח"

אלגרי. לא יצאנו להילחם
אלגרי. לא יצאנו להילחם | צילום: Getty

מאמן יובה ספג ביקורת על ההרכב. בופון: "לא מתאים לנו לספוג מקרנות"

(גודל טקסט)

אינטר גברה 1:2 על יובנטוס בסן סירו, ניצחון ראשון בדרבי של איטליה לאחר ארבע שנים, ומקסי אלגרי מאמן הגברת הזקנה סופג את רוב האש בעיקר בגלל שהעדיף לפתוח עם גונסאלו היגוואין על הספסל. האתר "טוטוספורט" הכתיר את הפסד יובה בכותרת: "זאת האשמה שלך אלגרי".

 

מאמן יובנטוס עצמו לא נתן הסברים לסיבה שבגללה העדיף לעלות ב-11 עם מריו מנדז'וקיץ' ומצא טיעונים משלו לתוצאה: "ההפסד הזה צריך לצרוב בתוכנו וללמד אותנו לקח. היתה מלחמה על כר הדשא ולא היינו מספיק החלטיים. לא יצאנו להילחם והיתה לנו ירידה ענקית באינטנסיביות ובמוטיבציה".

 

 

הקפטן ג'יאנלואיג'י בופון: "מאז הניצחון על סאסואלו אנחנו בדעיכה. 65 דקות מתוך ה-90 לא שיחקנו טוב. ספגנו העונה כבר שלושה שערים מקרנות וזה לא מתאים להגנה כמו של יובה"

 

Oggi in #primapagina un'Inter PAZZESCA, rimonta d'orgoglio sulla Juve. Napoli primo! E Molinari vince @ItalianOpenpic.twitter.com/GDH07MrGzi

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) September 19, 2016

 

מהעבר השני אינטר קיבלה את כל השבחים. "קוריירה דלו ספורט" כתב: "יובה התמוטטה ממהלומות (מאורו) איקרדי". מאמן הנראזורי, פרנק דה בור התייחס להפסד המביך (2:0) בליגה האירופית לאלופת ישראל בסיכום המשחק שלו: "דיברנו בחדר ההלבשה שנשחק כקבוצה מהדקה הראשונה עד לאחרונה, מה שעשינו מול באר שבע. שיחקנו כקבוצה והיינו מרוכזים במטרה גם כשפיגרנו 1:0. קודם נשמור על יציבות ואז נוכל לדבר על ריצה לאליפות".

 

איקרדי. "דה בור הכניס בנו רעב גדול" (Getty)

 

קשר אינטר ונבחרת ארגנטינה אבר באנגה קרא למאמן האלביסלסטה, אדגרדו באוסה, לזמן את איקרדי. איקרדי עצמו, שכבש ובישל, אמר: "דה בור הכניס לנו רעב גדול לניצחון ואמר לנו ללחוץ למעלה. אם נשחק כך בכל פעם יהיו הצלחות". אנטוניו קנדרבה: "הופעה מושלמת. ככה צריך לשחק נגד יובנטוס. אבל חייבים לנצח את אמפולי במשחק הבא אחרת לא עשינו כלום. ועד כה זלזלנו בקטנות וזה חייב להשתנות".

 

עוד באותו נושא: מקסי אלגרי, פרנק דה בור

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי