Sport1 Banner

6 נקודות מאליפות: יובה ברחה, 0:4 על פאלרמו

פוגבה
פוגבה | צילום: Gettyimages

ח'דירה, פוגבה, קוואדראדו וגם פדואין פתחו 9 נקודות הפרש מנאפולי. 3:3 לרומא

(גודל טקסט)

יובנטוס ניצלה את הקריסה של נאפולי מול אינטר ודרסה 0:4 את פאלרמו. בעקבות הניצחון החלק פתחה המוליכה האיטלקית פער של 9 נקודות בפסגת הטבלה וכמעט הבטיחה לעצמה אליפות חמישית ברציפות. פרנצ'סקו טוטי חילץ לרומא 3:3 מול אטאלנטה, פיורנטינה גברה 1:3 על ססואולו.

 

 

יובנטוס – פאלרמו 0:4 

הגברת הזקנה נראית צעירה ורעננה מתמיד. הפעם היא רמסה את האורחים מסיציליה ופתחה פער של 9 נקודות בפסגת הטבלה האיטלקית. המשמעות ברורה: יובה צריכה לאגור לא יותר מ-6 נקודות בלבד מתוך 15 הנותרות כדי לקחת אליפות חמישית ברציפות. 

הסיציליאנים ששקועים עמוק בתחתית עוד ניסו להיאבק בפתיחה, אבל כבר בדקה העשירית בישל פול פוגבה לסמי ח'דירה את הראשון. ההמשך הגיע בעומק המחצית השניה. בדקה ה-71 הצרפתי כבש בעצמו אחרי מסירה של אלבארו מוראטה המחליף. עוד שלוש דקות חלפו וגם שמו של חואן קוואדראדו הקולומביאני התנוסס על לוח התוצאות, כאשר רגע לפני הסיום מוראטה הוסיף לעצמו עוד אסיסט, הפעם לסימונה פדואין (89). 

זה היה ניצחון הליגה השביעי ברציפות של יובנטוס, שעד לסיום העונה עוד צריכה להתמודד מול לאציו, פיורנטינה, קארפי, ורונה וסמפדוריה. פאלרמו, מהעבר השני, עדיין מתחת לקו האדום.


דיבאלה, חזר ועבר גם את פאלרמו (gettyimages)

פיורנטינה – ססואולו 1:3 
החבורה של פאולו סוזה חזרה למסלול הניצחונות ועדיין נמצאת במירוץ לליגת האלופות. גונסאלו רודריגס קבע יתרון מקומי (10), לפני שדומניקו ברארדי איזן (55). דקתיים חלפו ויוסיפ איליצ'יץ' החזיר את הוויולה לעמדת הובלה. שער עצמי של השוער האורח דוידה קונסילי (83) השאיר את כל הנקודות בארטמיו פרנקי.

 

אטאלנטה – רומא 3:3
אחרי אובדן הנקודות של נאפולי בהפסד לאינטר, רומא קיוותה לצמק את הפער במאבק על המקום השני לארבע נקודות, אך למרות יתרון מבטיח מעדה. בדקה ה-23 לוקה דין הצרפתי נתן יתרון לאורחים וכעבור ארבע דקות סידר מוחמד סאלח את השני לראג'ה נאינגולן. כשנדמה היה שהיתרון יספיק לשלוש נקודות החל הקאמבק של הקבוצה מברגאמו בראשות אקס רומא אחד, מרקו בוריילו.

 

החלוץ בישל למרקו ד'אלסנדרו את הראשון ואיזן בדקה ה-37 אחרי בישול של אלחנדרו גומס. הארגנטיני גם סידר לבוריילו את המהפך בדקה ה-50. כשנדמה היה שרומא לא תצא עם נקודות שלח לוצ'יאנו ספאלטי את פרנצ'סקו טוטי למערכה והחלוץ הוותיק הצליח לאזן בדקה ה-85 – השער ה-245 שלו בסרייה A.

 


נאיגולן עוטף את טוטי באהבה (Gettyimages)

 

לאציו – אמפולי 0:2 

הביאנקוצ'לסטי כנראה כבר לא יגיעו לאירופה בעונה הבאה, אבל על הגאווה בבית הם ידעו לשמור. אנטוניו קנדרבה כבש בדקה השישית מהנקודה הלבנה, מירוסלב קלוזה בישל את השני לאוגניי אונאזי (44).

 

תוצאות נוספות: ורונה – פרוזינונה 2:1 (ביאנקטי 64 / רוסו 15, פרארה 90+2), אודינזה – קייבו 0:0.

עוד באותו נושא: פאלרמו, פרנצ'סקו טוטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי