Sport1 Banner

5 שנים ליובנטוס סטדיום: 78 אחוזי הצלחה בבית

יובנטוס חוגגת. חיזוק משמעותי
יובנטוס חוגגת. חיזוק משמעותי | צילום: gettyimages

פיאניץ צפוי לערוך בכורה בשבת מול ססואולו (שידור ישיר באתר ספורט1)

(גודל טקסט)

יובנטוס חוזרת לסרייה A אחרי שני ניצחונות בשני המשחקים הראשונים של העונה. היריבה הפעם היא ססואולו, משחק שיועבר בשידור ישיר כאן באתר ספורט1 (החל מ-19:00). המאמן מסימיליאנו אלגרי מתכנן סוף סוף להטיל למערכה את מיראלם פיאניץ', הרכש המרשים מרומא. הבוסני יערוך את הבכורה שלו במדי "הגברת הזקנה" בתפקיד חופשי בקישור. 

 

"אני מרגיש טוב עכשיו ומקווה להתחיל לשחק", אמר הקשר, ששותף 90 דקות בניצחון של בוסניה-הרצוגובינה על אסטוניה (0:5). ב"טוטו ספורט" נכתב שפיאניץ' יהיה במוקד המהפכה שינהיג אלגרי בקבוצה העונה. 

 

בעיתון אף נכתב שפיאניץ' יהיה הבמאי של יובנטוס והסרט הראשון יהיה באיצטדיון הביתי בשבת הקרובה. על פי הפרסום, אם גונסאלו היגוואין היה כל הזמן בחדשות בגלל עלויות החתמתו, הרי שפיאניץ' מסוגל לשנות בעצמו את הדרך בה יובה משחקת. 

 


פיאניץ', יהיה המנוע של הקישור? (gettyimages)

 

 

"פיאניץ' יהיה תמיד בלב המשחק הקבוצתי", הסביר המאמן מקסי אלגרי. "הוא לא יצטרך להיות תמיד מול ההגנה של היריבה. נשחק עם משולש בקישור שיהיה נייד. כאשר פיאניץ' יאיים למעלה, שני הקשרים האחרים ישחקו יותר הגנתי". 

 

בתוך כך, ציינו בצד הלבן-שחור של טורינו את חגיגות חמש השנים להקמת האיצטדיון החדש של יובנטוס. מאז הקמתו של המתקן, שוחקו בו 129 משחקים מתוכם 100 ניצחונות (78%) ונכבשו 272 שערים (2.11 בממוצע). 

 

בתוך כך, פורסם ב"טוטו ספורט" שמתיאו דרמיאן וז'וזה מוריניו בנתק מוחלט במנצ'סטר יונייטד ובינואר המגן צפוי להגיע ליובנטוס, שם מעוניינים בשירותיו. מנכ"ל יובה בפה מארוטה גם גילה שהיה כבר הסכם ברור להחתמת בלז מאטווידי, אבל נשיא פ.ס.ז' נאסר אל-חלאיפי חסם אותו.

עוד באותו נושא: מיראלם פיאניץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי