Sport1 Banner

1:3 לרומא על נאפולי, הפער מיובה בפסגה גדל

סאלח
סאלח |

צמד לאדין דז'קו, סאלח כבש ובישל. צמד של דיבאלה ב-1:2 על אודינזה

(גודל טקסט)

אולי העונה תהיה שם תחרות רצינית יותר? רומא ניצחה 1:3 את נאפולי בקרב הסגניות של איטליה, ששתיהן שואפות כבר מספר שנים להיות קצת יותר מזה. הפעם אדין דז'קו ומוחמד סאלח דאגו לקחת את שלוש הנקודות מחוץ לאיצטדיון סן פאולו הגועש. 

נאפולי – רומא 3:1 

"רומא צריכה כבר לזכות בכמה תארים", הכריז מוחמד סאלח, שבהחלט עושה לא מעט בניסיון לגרום לכך לקרות. הפעם הוא סיפק את הכדור אותו הפך אדין דז'קו לשער הראשון (43). הבוסני השלים צמד אישי (54) עוד לפני שקאלידו קוליבאלי אותת על קאמבק אפשרי (58). 

זה לא אומר שהפיגור נמחק. לוצ'יאנו ספאלטי ערך שני חילופים ובדקה ה-85 קיבל תמורה מכיוון שניים שהיו על הדשא משריקת הפתיחה. דניאלה דה רוסי הוותיק מסר, סאלח מצא את הרשת וחתם את התוצאה. ניצחון ראשון של הזאבים בנאפולי מאז דצמבר 2011, גם אז זה הסתיים ב-1:3. 

רומא במקום השני, לפחות באופן זמני, ובמחזור הבא היא מארחת את פאלרמו. התכולים של מאוריציו סארי ינסו להתאושש במהלך השבוע מול בשיקטאש במסגרת ליגת האלופות, לספאלטי ושחקניו יש עוד דייט עם אוסטריה וינה בליגה האירופית.


אדין דז'קו, היה גדול על נאפולי (gettyimages)

יובנטוס – אודינזה 1:2

האורחת עלתה ליתרון משער של יקוב יאנקטו בדקה ה-30 בעזרתו האדיבה של ג'יג'י בופון אבל פאולו דיבאלה בדקות ה-43 בבעיטה חופשית מרהיבה וה-51 בפנדל היה אחראי למהפך. אגב, החלוץ הארגנטיני כבש רק שער ליגה אחד העונה עד אודינזה.

עוד באותו נושא: דניאלה דה רוסי, מוחמד סאלח

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי