Sport1 Banner

0:2 ללאציו על אינטר, רומא תשחק באירופה

קלוזה
קלוזה | צילום: AFP

קלוזה וקנדרבה הבקיעו, מוריו הורחק. הזאבים לפחות במוקדמות הצ'מפיונס

(גודל טקסט)

לאציו חגגה בגדול את הניצחון שלה על אינטר, אבל לא ממש רצתה בהשלכות הנלוות. בעקבות ה-0:2 של הביאנקוצ'לסטי, היריבה העירונית השנואה הבטיחה לפחות את המקום השלישי, שמוביל לסיבוב הפלייאוף במוקדמות ליגת האלופות. 

שנתיים וחצי אחרי ניצחון הבית האחרון שלה על הנראזורי, לאציו עשתה זאת שוב והשלימה דאבל עונתי על חשבון אינטר. מעבר לכך, היא תקעה את החבורה של רוברטו מנצ'יני במקום הרביעי, שלא מוביל לעונה הבאה בליגת האלופות. 

כבר בדקה השמינית סנאד לוליץ' מצא את מירוסלב קלוזה הוותיק ומלך שערי המונדיאל בכל הזמנים הקפיץ מעל סמיר הנדנוביץ' לרשת. עשרים דקות חלפו ואנטוניו קנדרבה שיגר כדור אדיר מכמעט 30 מטרים, השוער הסלובני הדף בקושי. 


קלוזה, הקפצה לטובת היריבה העירונית (AFP)

הלחץ של לאציו נמשך עד הדקה ה-83, אז ג'ייסון מוריו הפיל שחקן יריב ברחבה והורחק בכרטיס צהוב שני. אנטוניו קנדרבה ניגש לנקודה הלבנה והבקיע את שערו החמישי מול אינטר והרביעי בשלושת המפגשים האחרונים. 

אז מה נשאר לאינטר? מאבק מול פיורנטינה על המקום הרביעי הלא-מחמיא, כאשר גם החמישי מוביל לליגה האירופית – לא בדיוק מפעל אהוב על קבוצות איטלקיות. המיקום הכי גבוה שלאציו יכולה לשאוף אליו הוא המקום השישי.


קנדרבה, שוב פגש את הקורבן החביב עליו (AFP)

עוד באותו נושא: מירוסלב קלוזה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי