Sport1 Banner

דיווח: יובנטוס תתקשה לומר "לא" על פוגבה

פוגבה. השם החם של הקיץ
פוגבה. השם החם של הקיץ | צילום: GettyImages

מנ' סיטי אמורה להציע 114 מיליון יורו. אלגרי: "בונים עתיד גדול"

(גודל טקסט)

"קוריירה דלו ספורט" טוען היום בשער הראשי כי יובנטוס תתקשה לומר לא להצעת מנצ'סטר סיטי שמוכנה לשלם 114 מיליון יורו על פול פוגבה ועוד שכר של 92 מיליון יורו לשחקן בנוסף ל-15 מיליון יורו בבונוסים. נראה שיובה לא תוכל להחזיק את השחקן בסכומים האלה וגם לא תוכל לומר לא על ההצעות לרכישתו, אבל העיתון כותב, כי היא מעדיפה למכור אותו לברצלונה שנוקבת במחירים נמוכים יותר.

העיתון כתב הבוקר שאם פוגבה יימכר, יובנטוס תנסה לרכוש את קווין דה ברוינה ואוסקר מצ'לסי שמוזכר ללא קשר כמועמד לקבוצה מטורינו. בתוך כך התראיין מקס אלגרי ל'גאזטה דלו ספורט' ואמר: "יהיה קשה מאוד לומר לא אם יציעו סכומי כסף מטורפים. מצד שני, מה שהשגנו העונה זו רק נקודת פתיחה. אנחנו בונים עתיד גדול ליובה".

לדבריו הגמר בברלין היה אחד המשחקים הטובים שהיו בצ'מפיונסליג בשנים האחרונות. ביובנטוס טוענים שמחירו הריאלי של אלברו מוראטה כעת הוא 80 מיליון יורו. אלגרי אמר: "אם נצטרך למכור אותו זה המחיר הריאלי שלו בשוק". לפי החוזה של "הגברת הזקנה" עם ריאל מדריד הקבוצה יכולה להחזירו הביתה בקיץ 2016 תמורת 30 מיליון יורו, אבל הזברות טוענים שמחיר השוק השתנה. בכל מקרה ליובה אין רצון למכור את מוראטה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי