Sport1 Banner

דיבאלה חושב על יובנטוס: "יהיה כיף לשחק עם פירלו"

פאולו דיבאלה עם לאונרדו בונוצ'י
פאולו דיבאלה עם לאונרדו בונוצ'י | צילום: Gettyimages

אלופת איטליה תשלם 30 מ' יורו לפאלרמו עבור הארגנטיני. ואסקס יחליף אותו בסיציליה?

(גודל טקסט)

הוא היה על הכוונת של ברצלונה וגם הבטיח שאם תגיע הצעה, הוא ישחה לשם מפאלרמו לספרד. אך אם לא יקרה משהו מפתיע, פאולו דיבאלה הארגנטיני ישחק בעונה הבאה במדי יובנטוס. כל הפרטים עם החלוץ המבטיח כבר סוכמו ומה שנותר לאלופת איטליה זה לחתום על הצ'ק שמבקש מאוריציו זאמפריני עבור הכשרון: 30 מיליון יורו. הגברת הזקנה, על פי הדיווחים, מנסה לכופף את העסקה ל-25 מיליון.

 

 

דיבאלה עצמו לא דיבר יותר מדי על המעבר, אך בסיציליה טוענים שכבר החל להתכונן למעבר לצפון איטליה ויערוך בחודש הקרוב סבב פרידה מהאוהדים וההנהלה. הארגנטיני צוטט לאחרונה אומר: "אני לא יכול לחכות לשחק עם אנדראה פירלו. כשיש קשר כמוהו, כל חלוץ הופך להיות טוב יותר".

 

מי שנמצא על הכוונת בתור היורש של דיבאלה בפאלרמו הוא לא אחר מוויקטור ואסקס, חברו של ליאור רפאלוב בקלאב ברוז' שהיה מבוקש גם על ידי יובנטוס במהלך העונה. באשר לגברת הזקנה, רכישת החלוץ מעמידה בסימן שאלה את עתידם של קרלוס טבס, אלברו מוראטה ופרננדו יורנטה בשחור-לבן בעונה הבאה. הראשון יעזוב כבר בקיץ לבוקה ג'וניורס רק אם יובנטוס תזכה בליגת האלופות. באשר לספרדים, מוראטה עשוי לחזור לריאל מדריד, לה אופציית רכישה על השחקן שגדל בשורותיה, ואילו יורנטה לא מוצא את עצמו השנה בטורינו ואיבד את מקומו ב-11 של מסימיליאנו אלגרי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי