Sport1 Banner

באיטליה מתמוגגים: "מחליף מזהב" ו"הפסטיבל של יובה"

בונוצ'י וזאזא. 15 ניצחונות רצופים
בונוצ'י וזאזא. 15 ניצחונות רצופים | צילום: Gettyimages

אלגרי לאחר ה-0:1: "העלייה למקום ה-1 מדהימה, אבל האליפות עדיין לא בכיס"

(גודל טקסט)

יובנטוס רשמה את הניצחון ה-15 שלה ברציפות במשחק העונה כשניצחה בשיניים את נאפולי 0:1. עוד שני ניצחונות היא תשווה את השיא של הסרייה א' אותו מחזיקה אינטר עם 17 ניצחונות רצופים.

 

תיקו היה משקף יותר את מה שקרה על כר הדשא, אבל אלופה אמתית מנצחת כן משחקים כאלה. סימונה זאזא שנכנס רק כמחליף ולא משחק בדרך כלל כשכל החלוצים כשירים כבש אחד השערים הגדולים בקריירה שלו בדקה ה-88 למשחק. יובה מדורגת לראשונה העונה במקום הראשון ונראה שהיא בדרך לאליפות חמישית ברציפות.

 

 

ה"גאזטה דלו דפורט" כתב: "פסטיבל יובה: זאזה העיף את יובנטוס לשמיים. חגיגה והפסד לנאפולי". עוד נכתב: "מחליף מזהב. זאזא נכנס כמחליף והעניק ליובנטוס את הניצחון ה-15 הרצוף והמקום הראשון. על אף הפציעות בשורות יובנטוס, מאוריציו סארי פספס את ההזדמנות". העיתון גם כתב שכולם דיברו לפני המשחק על גונסלו היגוואין ופאולו דיבאלה, אבל זאזא הפתיע את כולם.

 

La #primapagina: Volare, Za-Za #JuveNapoli#Sanremo2016 Festival Juve, Napoli ko. Alto: @gianmarcotamber record! pic.twitter.com/X1mwiA6ZNH

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) February 14, 2016

 

בציונים שחילק העיתון אלגרי קיבל 7 על ניהול המשחק לעומת 5.5 לסארי. זאזא 7, בהגנה בראצלי 7.5 ובונוצ'י 7. אלה המצטיינים ביובנטוס. נאפולי קיבלה ציונים נמוכים, כשפפה ריינה קיבל את הציון 6 הכי גבוה בקבוצה.

 

מאמן הגברת הזקנה, מסימיליאנו אלגרי: "זה היה משחק מאוד טקטי. האליפות עוד לא בכיס. יש עוד 13 משחקים לסיום ונאפולי הראתה שוב שהיא טובה מאוד קבוצתית ואישית. זה היה משחק מאוד שקול ורק רגע אחד היה יכול להכריע אותו ולכן ניסיתי לעשות שינוי כשהכנסתי את אלכס סנדרו וזאזא. חוץ מהצלה של לאונרדו בונוצ'י לא נתנו הרבה צ'אנסים לנאפולי".

 

"נאלצנו לשחק עם ארבעה בהגנה ולא שלושה כמו תמיד וזה סימן טוב שמראה שאנחנו יכולים לשחק בשיטות שונות. העלייה למקום ראשון מדהימה, כי אל תשכחו שהעונה היתה ליובה את הפתיחה הכי גרועה של העונה אי פעם".

 

אלגרי. "המשחק מראה שאנחנו יכולים לשחק בשיטות שונות (gettyimages)

 

מאוריציו סארי שחיבק בגדול את אלגרי בתחילת המשחק יכול רק להודות שהפסיד לאלופה גדולה. "הגיע לנו יותר מהפסד. היינו שווים ליובה וההפסד הוא תאונה מצערת. חבל שהפסדנו בנסיבות האלה כשהיינו שווים טקטית. הפסד כזה יכול ליצור לנו בעיות פסיכולוגיות. עבדנו קשה להאט את המהירות של יובה, אבל יכולנו להיות יותר יצירתיים בהתקפה".

 

"השינויים שהם עשו בסיום שינו להם את המערך לחמישה בקישור וחלוץ אחד כך שהיתה הרגשה שגם הם יסתפקו בתיקו. נתנו לזאזא יותר מדי חופשיות והבעיטה שלו נראתה חסרת סיכוי עד שהתברר שהכדור פגע בשחקן שלנו ושינה כיוון. אני מקווה שהשחקנים שלנו ייקחו מהמשחק רק את הדברים החיוביים".

 

בופון. "לנאפולי הגיעה נקודה" (gettyimages)

 

ג'יג'י בופון היה כן מספיק לומר: "לנאפולי היתה מגיעה נקודה, אבל זאזא שלף שפן מהכובע. רבע שעה לסיום לא הייתי מאוכזב מנקודה. אם נאפולי היתה מנצחת הייתי מודאג מאוד, כי לצמצם נגדם הפרש חמש נקודות היה קשה מאוד, אבל עדיין יש קבוצה מאוד איכותית מאחורי גבנו".

 

כובש השער זאזא שהיה מבוקש בקריסטל פאלאס בינואר ויובה סירבה למכור אמר: "אם נמשיך כך אף אחד לא ייקח מאיתנו את הסקודטו. יש לנו ביטחון שנוכל להמשיך במקום הראשון. אני מקווה שכבשתי את השער המכריע של העונה, כי מעכשיו הכל תלוי בנו. ידענו שהם יכולים להזיק לנו במתפרצות אז ניטרלנו אותם".

 

לורנצו איניסייה מנאפולי כמובן מאוכזב: "הראנו אופי ואומץ לבוא לאיצטדיון שלהם ולהכתיב את הכדורגל שלנו. היה חסר לנו רק שער. בגלל המשחק של יובה הקרבתי את עצמי ושיחקתי יותר הגנתי. רק פער של נקודה זה כלום. אנחנו צריכים להישאר רגועים להאמין עד לסיום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי