Sport1 Banner

קייליני יעדר מגומלין האלופות מול באיירן מינכן

שחקני יובנטוס חוגגים. היה מקום לשחק
שחקני יובנטוס חוגגים. היה מקום לשחק | צילום: GettyImages

יובה חגגה את הניצחון 0:2 על אינטר, אלגרי: "זאת הופעה שצריך להעריץ"

(גודל טקסט)

יובנטוס התאוששה מרצף של שתי תוצאות תיקו בליגה ובאלופות וניצחה בדרבי ד'איטליה את אינטר 0:2. היא פתחה פער של ארבע נקודות על נאפולי שתשחק היום מול פיורנטינה בחוץ (22:00, שידור ישיר בספורט2), אבל שילמה מחיר יקר. מנגד, ההתמוטטות של הנארזורי מדהימה. ב-6 בינואר היא הוליכה את הטבלה וכעת היא חמישית מרחק 13 נקודות מהמקום הראשון.

 

ג'ורג'יו קייליני שחזר מפציעה נפצע שוב והוא כעת בספק למשחק הגומלין בליגת האלופות מול באיירן מינכן ב-16 במארס באליאנץ ארינה אחרי 2:2 בטורינו. הוא כבר היה פצוע מה-7 בפברואר בגלל בעיות בשרירים ונח שלושה שבועות. מול אינטר הוא יצא מהמגרש אחרי חצי שעה בגלל שהבעיות בירך חזרו. הוא החמיץ את המשחק הראשון נגד הבאוורים ונחשב לשחקן ההגנה החשוב ביותר של הקבוצה. לא ברור כעת כמה זמן ייעדר.

 

 

ג'יג'י בופון ממשיך לשבור שיאים אישיים. מול הנארזורי הוא סגר משחק ליגה שמיני בלי לספוג וצבר 746 דקות עם רשת נקייה ושבר את שיאו האישי בשתי דקות. אם יצליח לשמור על שער נקי במחצית הראשונה מול אטאלנטה, הוא יעלה למקום השלישי בכל הזמנים, כרגע הוא מדורג שישי. הוא ישבור את שיא הליגה אם יעבור עוד ארבעה משחקים בלי לספוג. השיא שייך לסבסטיאנו רוסי 929 דקות. אגב, השיא בליגות הגדולות שייך לאדווין ואן דר סר ההולנדי שלא ספג במדי יונייטד 1311 דקות, מעל ל-14 משחקים.

 

La #primapagina#Oscars vince la Juve @bonucci_leo19 star, Inter senza punti e senza gioco. Oggi Fiorentina-Napoli. pic.twitter.com/hoWiG4V2EY

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) February 29, 2016

 

מאמן יובה, מסימיליאנו אלגרי, הגדיר את המשחק: "הופעה שצריך להעריץ. אינטר? הם ינסו ללכת עד הסוף על מקום שלישי, אבל כנראה שהאליפות אבודה להם. הם השאירו לנו הרבה מרווחים והיה לנו מקום לשחק. אני שמח שאלברו מוראטה ידע לעלות מהספסל ולכבוש מיד". אגב, מוראטה הבקיע כבר 4 שערים ב-5 משחקיו נגד אינטר.

 

המאמן עקץ את התקשורת כשנשאל האם הוא עדיין מועמד לאמן את צ'לסי: "מישהו בתקשורת רצה להעיף אותי מיובה, כי התוצאות לא היו טובות בתחילת העונה".

 

חביאר סנטי כוכב העבר וסגן נשיא אינטר נשלח לדבר במקום רוברטו מנצ'יני שסירב להגיע ואמר: "אנחנו חייבים לתת יותר. זה הפסד שקשה לבלוע אותו. הם קבוצה חזקה, אבל זה גם באשמתנו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי