Sport1 Banner

מכה ליובנטוס: קייליני ייעדר מול נאפולי ובאיירן

קייליני
קייליני | צילום: gettyimages

הבלם סובל מפגיעה בשריר ברגל ימין. אלגרי צפוי לפתוח עם רביעיה הגנתית

(גודל טקסט)

יובנטוס עומדת בפני תקופה לחוצה במיוחד ודווקא עכשיו קיבלה חדשות מתסכלות. ג'יורג'יו קייליני, אחד העוגנים בהגנה של הגברת הזקנה, סובל מפציעה בשריר ברגלו הימנית ויחמיץ את משחק העונה מול נאפולי ואת המפגש הראשון עם באיירן מינכן במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות. 

על פי ההודעה שמסרה יובנטוס, קייליני עבר בדיקות לאחר שהוחלף במהלך המשחק מול פרוזינונה. בעקבות האבחנה כי מדובר בפגיעה בשריר ברגלו הימנית, נמסר כי קייליני יוכל לחזור לפעילות גופנית רק אחרי 20 ימי מנוחה. המסקנה לגבי המפגשים החשובים עם נאפולי ובאיירן מינכן ברורה. 

בעקבות פציעתו של קיילני והעובדה שגם מרטין קאסרס מושבת, המאמן מקסי אלגרי צפוי לעבור למערך של ארבעה שחקני הגנה במקום שלישיית הבלמים הרגילה שלו. בסגל הנוכחי אמורים לפתוח אנדראה ברצאלי ולאונרדו בונוצ'י במרכז, כאשר בחוליית הקישור המעובה עשויים סטאפנו סטורארו או רוברטו פריירה לקבל מקום לצד קלאודיו מרקיסיו ופול פוגבה. מי שיוצב מאחורי שני החלוצים יהיה סמי ח'דירה או חואן קוואדראדו הקולומביאני. 

אופציה נוספת היא לתת הזדמנות לדניאלה רוגאני, שעד כה לא זכה ליותר מדי תמיכה מצד אלגרי. השחקן בן ה-21, שחזר מאמפולי, נחשב טירון מכדי להתמודד כשחקן הרכב עם התקפות בהן מתופקדים שחקנים יעילים כמו גונסאלו היגוואין, רוברט לבנדובסקי ותומאס מולר. כמובן, גם אפשרות במסגרתה שטפן ליכטשטיינר יתופקד כבלם הימני בשלישיה באה בחשבון.


יסתדרו בלי קיילו? (getttyimages)

עוד באותו נושא: ג'יורג'יו קייליני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי