Sport1 Banner

0:2 למילאן על פיורנטינה, גם בואטנג כבש

קווין-פרינס בואטנג. חזר וכבש
קווין-פרינס בואטנג. חזר וכבש | צילום: gettyimages

קרלוס באקה קבע יתרון, קווין-פרינס הכפיל והחמצה גדולה למריו באלוטלי

(גודל טקסט)

מילאן ניצחה את פיורנטינה רק פעם אחת בתשעת המפגשים הקודמים, אבל הפעם המשחק צבע באדום-שחור. הרוסונרי גברו 0:2 על הסגולים של פאולו סוזה, שהפסידו מחזור שני ברציפות ונראה שחלום האליפות נוזל להם מבין הידיים ככל שהזמן חולף. 

אחרי שנאפולי וגם יובנטוס ניצחו, המילאנזים החזירו לעצמם מעט בטחון אחרי שצברו נקודה בלבד מ-6 הקודמות. כבר בדקה הרביעית ג'יאקומו בונאבנטורה מצא את קרלוס באקה והקולומביאני הכניע את צ'יפריאן טאטארושאנו הרומני. 

אם לשחקני הוויולה היו פנטזיות על קאמבק, אז בדקות הסיום גם הם התעוררו. מריו באלוטלי עלה מהספסל וסיפק החמצה ענקית, אבל קווין-פרינס בואטנג, שחזר גם הוא לאחרונה למועדון, דאג לכבוש מבישול של יוראי קוצקה הסלובקי (88). 


מילאן שלחה מסר (Gettyimages)

זה היה הניצחון הראשון של מילאן על פיורנטינה מאז מרס 2014 והשני בלבד מאז אפריל 2011. בשבת הבאה מחכה לרוסונרי של סינישה מיכאילוביץ' ביקור אצל אמפולי במסגרת המחזור הבא בליגה ואחר כך מחכות לה שתי משימות לא פשוטות: משחק גביע ודרבי לוהט מול אינטר. 

פיורנטינה של פאולו סוזה, שאיבדה גובה וכרגע מרוחקת 6 נקודות מהמוליכה נאפולי וארבע מהאלופה המתקאמבקת יובנטוס, תארח במחזור הבא את טורינו.


באקה, פתח חזק (Gettyimages)


התחילו להמריא (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי